Hop til indhold

Samme event opslået 3 gange i sexevent.

Featured Replies

Skrevet

Jeg så lige at det samme GB var opstået 3 gange da jeg scrollede gennem sexevent, sikkert for at gøre det mere synligt blandt de andre GB, men hvad synes i andre om  at lede i 3 tråde, for svar på spørgsmål eller opdateringer af eventet.

Personligt fortrækker jeg at pigen/annoncøren opdaterer i tråden, så jeg kun skal se et sted. Jeg synes også det giver bedre overblik over alle sexevent, hvis de kun er opslået 1 gang.

Hvis det var for overskriften skyld, er der nu kommet mulighed for at få denne rettet nemt.

Med de seneste opdateringer af retningslinjer er dette nu tilladt så der er ikke noget galt i dette, modsat tidligere hvor nogle piger har fået karantæne for dette, da det ikke var tilladt.

Skrevet

Selvfølgelig skal der ikke være mere end én tråd pr. arrangement. Det er useriøst og noget rod.

Når jeg kigger events igennem, virker det som om, det er svært for pigerne at fylde alle pladser op, og så vælger de enten at oprette ny tråd eller "uppe" den oprindelige ved at skrive en daglig kommentar. På mig har begge dele negativ effekt, og virker lidt som desperation fra pigens side. Det giver jo flere penge i kassen med otte deltagere end med to.

Mit råd er at oprette én tråd om eventet 14 dage før det afvikles, og så "uppe" en uges tid inden, og måske igen to dage før, men ikke mere end det.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.