Hop til indhold

Analsex og god service

Featured Replies

Skrevet

Hejsa )

Hvilke GPer i Jylland modtager analsex og giver en god service ?

Kvinden skal være slank eller buttet og i alderen 20 - 60 år. Helst Dansk, men absolut ikke et krav.

Skrevet

Jeg ved ikke om det ses som reklame men jeg har altså intet at vinde eller noget som helst at gøre med hendes forretning så det burde det næsten ikke være😬.. Er det alligevel reklame så er jeg virkelig oprigtig beklagende og kommentaren må slettes..

Men jeg ved Sia tilbyder anal, arbejder i Jylland, er mellem 20 og 60 og dansk☺️..

https://annoncelight.dk/showad/441362

Skrevet
Kirneh86 skrev, for 2 timer siden:

Kunne også være Isabella (tidligere Catrine) - hun er 100% dansk og slank - fast base i Horsens

https://annoncelight.dk/showad/434046

Hun er jo helt væk på et eller ….. Tjek hendes snaps så forstår man bedre kommunikationen eller mangel på samme. Naiv som jeg er begav jeg mig alligevel de 90 km til Horsens efter en klar aftale på et bestemt tidspunkt. Da jeg ankom til gaden jeg var oplyst og skrev som aftalt, gik der 45 min før hun svarede. Hun spurgte om det skulle være ude eller inde. Kl var 23.30. Jeg svarede inde. Og hørte ikke mere trods 15 beskeder og opkald til hende. Satme dårlig stil! Så laaaang vej hjem! Så nej hende kan jeg ikke anbefale at spilde tid på.

Redigeret af Mrking

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.