Hop til indhold
Gæst

Massage sara kolding

Recommended Posts

Gæst

Har bestilt en tid hos Sara på mandag, og har kun læst og hørt gode ting om hende.

Ville lige høre om der er nogen der har besøgt hende for nylig, og evt. kunne fortælle lidt om deres oplevelse med hende?

Ser meget frem til at se hendes store bryster!  

Hvor store vil i skyde dem til at være? :)

Link:

http://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/annonce/erhverv/22172013-massage-sara-i-kolding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du kan roligt glæde dig :) Hvis du har valgt at få massage til at starte med, kan du godt forvente en lækker overraskelse når du ligger på maven og hun masserer din ryg mens hun står foran dig ;)

Som bekendt tilbyder hun ikke sex i form af penetration, men tager meget gerne imod slik og sorte kys - hun er ret vild med det faktisk :P

Jeg kan se at hun siden mit seneste besøg også er begyndt at tilbyde at man kan give hende finger både foran og bagi (med latexhandsker), hvilket jeg helt sikkert skal prøve næste gang.

Hun afslutter altid med et lækkert handjob med masser af olie - hun er god til at pirre i starten og øge intensiteten langsomt.

Sara er kort sagt rigtig sød og venlig, og en rigtig MILF ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Synes desværre ikke at jeg kan finde Sara's annonce på sexpiger eller gul&gratis.

Måske hun holder en velfortjent ferie?

Håber ikke hun er stoppet :-(

Hilsen

Hans

Redigeret af Hanshj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fået fransk hos hende

Virker lidt akavet da jeg fik massage og var klar til det franske

Så hentede hun en kold klud gik senere ud for at vaske hænder

Så over i skabet for at finde et kondom

Da var lysten næsten væk

Jeg har fået frans bedre andre steder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu fik jeg lige lyst :oops:  til at "komme" på banen....

Elly, jeg beklager, at du har været min aller første "forsøgskanin" til det franske....med kondom på, men øvelse gør mester :mrgreen:   

Ja det virkede faktisk meget akavet, da jeg gik ud for at vaske fingre, inden jeg skulle sætte kondomet på....men det er vist ikke lige så let at pakke et kondom ud af pakken med olie på fingrene.... :-(  jeg har dog fået købt nogle vådservietter, så jeg er fri for at afbryde seancen midt i det hele...så nu forlader jeg ikke længere rummet for at vaske fingre.... men jeg fortsætter ind til videre med at tørre kondomet af med en våd klud, for glidecremen smager ikke så godt, skulle jeg lige hilse og sige.... :eek:  har DU smagt det :-) de andre, der indtil videre har fået fransk af mig, har haft STOR forståelse for at jeg tørrer glidecremen af.... men måske findes der en mere sexet måde af tørre glidecremen af på....!!! så tager jeg gerne ved lære af det.... inden jeg får opbrugt ALLE mine kondomer på lageret....så kan jeg købe nogle som IKKE har glidecreme på og i mænd er så frie for at jeg tørrer glidecremen af.....  :???:

Så vel mødt alle mænd og er i friske på en noget anderledes fransk oplevelse....  :-P

Knus massage-sara 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Er helt ny, og er faktisk kun herinde fordi jeg søgte på Sara. Jeg har ikke så meget at byde ind med, da jeg kun har besøgt Sara. Første gang fandt jeg hende på Gul og Gratis hvor jeg ledte efter noget helt andet, men blev tændt lidt af denne mystiske pige hvor jeg kunne for massage med svensk afslutning. Det lyder jo ikke så farlig, så på vej hjem fra Berlin for et halv år siden bestilte jeg et besøg på hjemvejen. Det var en fantastisk oplevelse, og jeg nød Saras berøring i fulde drag. Det var også dejligt, at kunne slutte med en udløsning. Det har der ikke været for meget af, og det var rart sammen med Sara. Ikke for at gøre det helt vilde ud af det, for det fylder ikke så meget mere, så mistede jeg mine kone i en ”ung” alder for nogle år siden, og er alene med 2 banditter som jeg har valgt at bruge min tid på. Så det med kærester har ikke haft så høj en kurs hjemme ved os, og de veninder jeg har haft, har kun været sex, og så ud af vagten.

Tilbage til Sara, så nød jeg faktisk hendes berøring/massage mere, end den sex uden den store kærlighed med tilfældige projekt-gifte-kniv piger som jeg hidtil har fået.

For 14 dage siden besøgte jeg så Sara igen, uden at vide at hun havde udvidet hendes repertoire. Først da jeg var mødt, kom vi til at snakke om det at have rigtig sex. Sara fortalte at hun faktisk nu også tilbød sex, men jeg takkede pænt nej tak, for det var ikke det jeg søgte, og var bange for at det så blev forkert. Ingen tvivl om at jeg er lidt lun på Sara, så jeg lod mig friste til at få fransk som afslutning. Det har jeg på ingen måde fortrudt, og skal når chancen byder sig, atter besøge Sara. Måske blot for massage, måske med fransk, og hvem ved – en dag prøve noget andet. Er jeg bekymret for noget – det skulle da lige være at få stemplet ”Stalker”

Musik Cruiseren fra Horsens

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...