Hop til indhold

Selena, Aalborg, ung skøn gave

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/450402

https://annoncelight.dk/profile/SeIena

Jeg synes jeg havde fortjent en fars dags gave, så havde orienteret mig på forhånd ud fra de begrænsede muligheder der er i Aalborg for tiden, men fundet ung gp med positive anmeldelser Dagen oprinder, men det viser sig udvalgte var taget til Århus på dagen, selv om hun havde skrevet hun var her til midten af juni

Surt show, men op på hesten igen, men fandt så Selena ud fra de samtaler jeg havde gang i,fordi hun var hurtigst på aftrækkeren

Må sige jeg blev meget positivt overrasket, da billederne på hendes annonce ikke lever op til virkeligheden. Hun er langt pænere, når hendes personlighed tages med - smilende med frækt glimt i øjet, begrænset engelsk, men det betød ikke så meget når man fik hende afklædt det frække kostume efter man havde betalt det aftalte beløb i eruo som de fleste ønsker i dag.

Men sikke en berøringsvenlig krop med de skønneste a-b bryster, som jeg foretrækker på en ung slank kvinde. Hende ned på ryggen, hvor jeg gik i gang med at slikke den mest smagsfulde fisse, som jeg havde længtes efter i lang tid. Selv om jeg normalt foretrækker helt glat barberet, så var det en vis charme at se en velplejet urskov omgrænse grotten

Tiden gik bare alt for hurtigt, så prøvede ikke det hele, men der må jeg tage revanche næste gang jeg skal besøge hende og bestille 60 min

Men skønt at jeg alligevel fik min fars dag gave

Redigeret af Klinge
.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.