Hop til indhold

Give finger.

Featured Replies

Skrevet

Jeg holder meget at give en pige finger, der er ikke noget bedre end at mærke en dejlig fisse på den måde som opstart.

Meget gerne noget med at stå og kramme og mærke hinanden, først uden på trusserne, så af med dem og fortsætte, ligge hende ned på ryggen og fortsætte meden blid finger.

Men oplever desværre at meget få piger nævner i deres annonce om det er noget de tilbyder, så jeg spørger altid direkte om det før et møde da jeg har oplevet at selv piger der siger at man må berøre dem over alt ikke vil have det og jeg vil IKKE betale 12-1300 kr for en halv time hvis man ikke må give finger. Nogle piger bliver små fornærmede når man spørger, nærmest som hvis man havde spurgt om usikker sex, mange andre bliver overraskede og siger at selvfølgelig må man da det, de fleste siger bare ja eller nej og af dem jeg har spurgt har det nok ca været halvt af hver.

Men hvorfor ikke bare skrive noget så væsentlig i annoncen lige som rigtig mange skriver om de tilbyder fransk uden eller ikke, så var der ikke så mange misforståelser. Men efterspørgslen på denne ydelse er måske ikke stå stor?

Så brødre, hvordan oplever i det, er det også noget i nyder og oplever i at pigerne tilbyder det?

Og piger, hvordan har i det med det og hvorfor skriver i det ikke i jeres annoncetekst? (ved godt nogle få gør det men ikke mange)

Skrevet

Helt enig, det ville være rart at vide...

Skal jeg komme med et bud, så tror jeg det er fordi de fleste kvinder ikke helt forstår hvor vigtig den del er for nogle mænd. Eller måske oplever de ikke så mange mænd der efterspørger???

Jeg tænker at ligesom med kys, så kræver det nok lidt kemi for mange og hygiejne burde alle gå op i og jeg tænker også at det kan komme lidt an på hvordan hendes dag/vagt har været. Men 100% gerne skrive i annoncen at her er det en mulighed, hvis omstændighederne er til det. Jeg synes af og til at man støder på annoncer, hvor der står at man ikke må...

At give oral er et must for mig og jeg elsker at supplere med fingrene, men det er ikke en dealbreaker. Jeg oplever kun sjældent at få et nej, men af og til et "gør det forsigtigt".

Det er tydeligt at kvinder, både i og udenfor branchen, møder mænd der er alt for voldsomme med fingrene og derfor ret forståeligt at de beskytter sig selv, da det kan gøre ret ondt og endda gøre skade.

I swingermiljøet ser jeg en del mænd der så snart de får fingrene indenfor går amok i fingerbanging og det er helt tydeligt at det ikke er rart. Som med alt andet gør man klogt i at starte blidt (med mindre man kender hende indgående), hun skal nok selv sige til, hvis det skal være voldsommere.

Det scenarie du beskriver med at give finger imens man kysser goddag elsker jeg også, men jeg ville aldrig gøre det i et første gangs møde. Her starter jeg altid med at give oral og vise at jeg ved hvad jeg laver, så hun føler sig tryg ved mig.

Skrevet

Helt enig med @Den lille buk

Tjekker altid annoncen for “finger”.

Har dsv. kun oplevet der typisk står “ingen fingre intimt” 😳

Sugarbabes er derimod meget mere åben finger og tungekys 😍

Skrevet

Hos nogle er det ok. Hos andre er det ikke. Jeg besøger indimellem en thai, hvor jeg nyder at give hende fingre i begge huller, mens hun giver blow😛 At mærke hvordan hun vrider sin krop, når hendes fisse er våd og jeg også har en finger godt oppe i hendes bagdel … det er skønt!

Skrevet

Mit bud er nok at det jo er vores “ forretning” og finger er noget af det mest beskidte på vores krop, eller man har lidt lange negle. For vi en lille ridse eller svamp af det kan vi ikke arbejde.

Nu er der også mange mænd ( siger ikke alle) som tror at de skal have hele hånden op i en og det skal gå vildt hurtigt og det gør ondt på mig i hvert fald, og det hjælper ikke altid at sige det.

Hvis det er i sammenhæng med oral så når i sikker en finger op “ flytter” i lige på klitten og i slikker ikke det samme sted og så starter man lidt forfra og det kan være frusterende.

Alt dette er ikke ondt ment, men bare mit bud.

Kys

Hera

Skrevet
[email protected] skrev, for 21 minutter siden:

Hvis det er i sammenhæng med oral så når i sikker en finger op “ flytter” i lige på klitten og i slikker ikke det samme sted og så starter man lidt forfra og det kan være frusterende.

God pointe.

Når man giver finger, så er hånden i vejen, der hvor man normalt har hagen, når man ligger fladt på maven og slikker en kvinde der ligger på ryggen.

Det kan være nødvendigt at lægge sig op på knæ, så man kommer fra en anden vinkel, så der er plads til det hele 😉

Skrevet
Refresh skrev, for 51 minutter siden:

God pointe.

Når man giver finger, så er hånden i vejen, der hvor man normalt har hagen, når man ligger fladt på maven og slikker en kvinde der ligger på ryggen.

Det kan være nødvendigt at lægge sig op på knæ, så man kommer fra en anden vinkel, så der er plads til det hele 😉

Meeen det rykker stadig med ens klit når fingeren kommer op.. Selvom det måske er bare den mindste smule så skal der ikke meget til før kvinder er tilbage til start og der er sku da ikke noget mere frustrererende i hverken ludo eller sex😝.. Min nuværende kæreste blev jeg faktisk så frustreret på en engang i tidernes morgen at jeg tog hårdt om hans hovedet med begge hænder og sammenbidt sagde “hvis du ikke stopper med at stoppe lige når det føles godt så slår jeg dig snart”🤣..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Meeen det rykker stadig med ens klit når fingeren kommer op.. Selvom det måske er bare den mindste smule så skal der ikke meget til før kvinder er tilbage til start og der er sku da ikke noget mere frustrererende i hverken ludo eller sex😝

Helt tilbage til start ryger man forhåbentlig ikke, men jeg hører hvad du siger...

Oplever faktisk hyppigere det modsatte problem at hun er nødt til at stoppe mig fordi den er på vej for hurtigt og hun gerne vil nyde det lidt mere. Der er fingerleg en fin "pause" så man lige kan trække den lidt i ørerne 😍🤪😎

Skrevet

Jeg kan egentlig godt lide at give finger, men jeg forstår 100 % hvorfor mange GP’er siger nej til det.

For mig handler det om respekt. Jeg har selv oplevet, at når jeg har mødt en GP 5-6 gange, og der er opbygget tillid, respekt, pli og forståelse, så kan det være hun giver lov. Men det er netop fordi hun kan mærke, at det bliver stille og roligt, med korte negle, helt rene hænder og at hendes grænser bliver respekteret.

Det er hendes krop. Det er hendes regler. Og det er hendes pris og hendes annonce.

Problemet er nok ikke dem, der spørger pænt og accepterer et nej. Problemet er dem, der tror, at fordi de betaler, så har de ret til alt muligt. Eller dem der bare stikker en finger eller hånd op uden forståelse for, at det kan give rifter, sår, irritation og gøre hende øm i flere dage, måske så meget at hun ikke kan arbejde.

Så hvis en GP skriver “ingen fingre”, så skal det bare respekteres. Og hvis hun en dag giver lov, så er det ikke en selvfølge. Det er fordi der er tillid.

Hvis man ikke forstår, at en GP må have sine egne grænser, så er man ærligt talt ikke respektfuld nok over for de kære GP’er.

Skrevet

Mht at nævne i annoncen man må give finger. Der er altid så mamge forespørgsler til noget der ikke står i annoncen.

På et tidspunkt stod der ikke kys i min annonce, så blev det spurgt om jeg ikke gør det. Så blev der spurgt efter sex, for det stod jo egentlig ikke decideret i annoncen.

Tænker man på et tidspunkt når dertii, at det er okay I skriver hvad i kunne tænke jer og så spørger efter det, istedet dor at vi skal pensle alt ud i annoncen.

Mht hygiejne, så ved jeg at nogen piger ønsker fingerleg skal være med kondom på fingeren netop grundet hygiejne.

Skrevet
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 2 timer siden:

Tænker man på et tidspunkt når dertii, at det er okay I skriver hvad i kunne tænke jer og så spørger efter det, istedet dor at vi skal pensle alt ud i annoncen.

Plejer typisk også at give bedst respons - og er der et spørgsmål (eller svar) der udløser en reaktion, som ikke står mål med forventning, så er man da ganske enkelt streget af listen. Er da ingen der er tjent med hysteri og attitude, uanset hvem det kommer fra

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.