Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg været forbi Simone & Kezia i en time. Det var jo fars dag i går. 

Bookingen gik fint og nemt. 
Stedet er hjemme privat og med god parkering. 

Pigerne er begge søde, frække og friske på det hele. Hele menuen står i annoncen, og jeg kom godt rund i det meste med begge. De fik mange sprøjteorgasmer ud over det hele, f. eks. imens jeg i gang med den anden pige. Det synes jeg var fræk at se. De er generelt frække, man mærker de har været i faget i mange år og ved hvad de skal sige og gøre. Jeg sluttede lækkert af med de sad på knæ -side om side- og gav et fælles BJ til CIM og resten ud over brysterne. Tilslut blev de sidste dråber suget ud og slikket af. Top-karakter til afslutningen.

De er ikke just små nips, og billederne er nok af dem (for 10-15 år siden) men ikke retvisende. De er milf’s på 45 og 55 år vil jeg tro, med meget runde kvindelige former. Begge har store bløde bryster og er glatbarberet. Kazia kan gå for gilf. Simone er næsten XL.

Desværre var mit besøg ramt af lidt tids-kaos. De var først ca 10 minutter forsinket, selvom jeg var dagens eneste kunde. Og Kezia var ydeligere ca 10 minutter forsinket efter jeg var lukket ind. Det generer mig ikke så meget, men det generer mig at de ikke udviste samme fairness i den anden ende. Pludselig ville de meget gerne runde seancen af, og det var før de 60 minutter.

Men alt i alt, var det som jeg forventede efter at have læse deres annoncer og de andre indlæg her om dem.

Jeg vil ikke udelukke jeg kommer igen. Dog efter en dialog om tiden. Det gider jeg ikke under selv agten. 

https://annoncelight.dk/showad/436758

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.