Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er i københavn her til aften og søger et lækkert sted jeg kan få noget thai massage og andet lir  :D 
Massagen for mig er ikke vigtig, den er kun vigtig på den måde at den lægger op til mere. Det er mere vigtig pigen er pæn, fræk og serviceminded  ;) 
Nogen der kender et sted som indeholder overstående og som også kører fuld pakke, da jeg godt kunne tænke mig at prøve det ?? 

Hilsen Frandsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Du kunne jo læse lidt på de mange anmeldelser herinde. Det skulle give dig et ret godt billede af mulighederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne jo læse lidt på de mange anmeldelser herinde. Det skulle give dig et ret godt billede af mulighederne.

Det har jeg gjort, men der er jo et væld af muligheder. Der er en masse gode fra 505 men er det stadig lige så godt efter de har fået nye ejere ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Frandsen

Jeg kan kun gi´tzatiki ret. :geek:

Og desuden er der jo et hav af faktorer, der er gældende; Kemi, God hygiejne, venlighed, god opførsel osv,osv,osv :wink:

Men nogle af mine bud kunne være;

Apex Siam på Frederiksberg, Mariendalsvej

Saabay Thai på Frederiksberg, Sdr. Fasanvej

Mythai på Frederiksberg, Grundtvigsvej

Den sidste er jeg usikker på om der er mulighed for fuldpakke, men de 2 første er det absolut en mulighed :-P

Good Luck

Hilsen

Dråben

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...