Hop til indhold

Danskmilfny, Amager – Dansk primo kvalitet

Featured Replies

Skrevet

En aften for noget tid siden sad jeg og kiggede på diverse sites efter en mulighed for at besøge en MILF-like kvinde, og grundet tidligere dårlige erfaringer med østeuropæer og latinoer, så med præreference for dansk eller asiatisk nationalitet.

Faldt så over annoncen fra Danskmilfny

Billederne i annoncen var svære at vurdere på (hun ønsker diskretion – helt forståeligt) , men fandt så et par anmeldelser herinde, og vil derfor give det et forsøg.

Fik kontakt med hende over SMS og sidenhen på Whatsapp, og fik aftalt et tidspunkt med 1 times fræk leg. Hun insisterer på at man skriver lidt om hvem man er både ifht nationalitet, størrelse, alder etc.. hvilket er helt fint med mig.

Mødte op på den aftalte adresse på Amager og blev modtaget af en dejlig dansk sexet kvinde i MILF segmentet, med et super godt humør, og tydeligvis klar til sjov og ballade – super god start tænkte jeg.

Vi udvekslede diverse pænt diverse go’da høfligheder, og så i gang med ”arbejdet”.

Først lidt intime kys til opvarmning, og så ellers over på sengen, hvor jeg blev underlagt hendes blowjob teknik … godt jeg ikke lider af hjerteproblemer, for elles havde jeg været ilde stedt 😉 … hendes blow job var langsomt og dybt, ingen nu-skal-du-komme-på-3-minutter stress, men utroligt pirrende, så efter nogle minutter måtte jeg ”bremse” hende, hvis ikke jeg skulle løbe tør for energi alt for hurtigt.

Herefter fik jeg hende om på ryggen og begyndte at slikke hendes kusse, det gik tydeligvis rigtigt fint, hun blev våd, og hun begyndte at vride sin krop i forskellige stillinger akkompagneret med tungt åndedræt og lidt beherskede støn. Efter noget tid opfordrede hun mig til at brug fingrene også, og så stak det helt af …

Efter vi lige havde fået pulsen tilbage, i noget der minder om et normal niveau, kravlede hun oven på mig og gav mig en helt fantastisk ridetur, og dernæst over i et par doggy positioner inden Le Grand Finale.

Afsluttede med lidt pillow talk, og så videre ud i det pulserende liv.

Vores kemi fungerede super så jeg forlod stedet maksimalt underholdt og med et stort smil på læben – sex når det er bedst.

Kommer jeg igen ? … ja, men jeg skal lige sikre mig at pulsen er på normalt niveau igen, ellers bliver det sg’ for intenst. 😊 … men som du sikkert kan regne ud: Mine varmeste anbefalinger herfra, hvis du er til en kvinde i MILF segmentet.

Skrevet

Hun lyder fræk. Og kan se at hun er i Valby nu. Dog kun med bj til nye kunder. Men det kan være at man skulle prøve hendes luksus bj.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.