Hop til indhold

Silvia, København - sensuel massage og lingam i særklasse

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Silvia for første gang i dag, da hun pt. er på gæstevisit i København. Jeg har haft kig på hendes annonce nogle gange, men jeg nåede ikke at besøge hende, sidst hun var forbi København. Jeg havde valgt: 60 min. “Sensual and lingam massage with mutual touching”.

Hun er smuk og har en fantastisk krop, som profilbillederne også viser.

Selv om jeg havde høje forventninger pga. de mange gode anmeldelser af hendes service, formåede Silva at overgå dem. Det var en meget intens og pirrende oplevelse. Følelsen af at man bare ønsker, at nydelsen fortsætter, samtidigt med at man også ønsker at give slip og komme med et brag er vild. Men Silvia er rigtig god til at fornemme, hvor man er henne - så hun holder en tæt på grænsen hele tiden.

En vild oplevelse som skal prøves igen!

Så hvis man ikke har prøvet en sensuel indledende massage med en meget lang og lækker lingam afslutning, så kan det absolut anbefales at besøge Silvia.

https://nympho.dk/n8952/silvia

Hun er oftest i Aalborg og har også jævnlige besøg i Århus, og her bruger hun sin annoncelight:

https://annoncelight.dk/showad/225384

Skrevet

Helt enig. Silvia er en stjerne - jeg har besøgt hende flere gange i Århus,en har af een eller anden grund aldrig anmeldt hende. Tak for anmeldelsen 😁

Skrevet
  • Author
NickNick skrev, 1 time siden:

Hun er blevet noget større end på billederne, men glimrende massage!

Hvis du havde skrevet “lidt”, kunne jeg måske give dig ret. Men det var nu ikke noget, jeg lagde mærke til.

“Noget større” synes jeg ikke, yder hende retfærdighed.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.