Hop til indhold

Beautiful Massage Therapist - Fredericia

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/458585

Jeg bookede en time med afsæt i et ønske om 1times afslappende massage og en happy ending - udfra annonceteksten tænkte jeg det var det et godt match.

Efter 20 min. massage kunne jeg til min egen overraskelse konstatere at drejebogen havde ændret sig og at jeg nu var rigtig godt tilfreds med at være igang med en fuld pakke.

Mit spanske er ikke specielt godt så sprog komplikationer spillede nok lidt ind. Hendes bubbly bum (I love it) og smukke brystparti havde bestemt også en indflydelse på at min pikhoved overtog tænkningen. Men, det var udstrålingen og energien som fik mig på "afveje" - det er faktisk rigtig længe siden det er sket, så ros til Teresa for at slå mig ud af kurs 💪

Super skæg og god oplevelse som bliver en sjov historie at fortælle videre, men hvis man er på udkig efter en professionel lingam/Tantra style massage så skal man være dygtigere til at afstemme forventningerne end jeg var.

Skrevet

hej Resp

Tak for anmeldesen.

Kan du oplyse om det er kvinden på annoncens fotos ?

og er det øko bryster.. eller de hjulpetpå vej?

Skrevet
  • Author

Naturlige bryster og på trods af at billederne er uden ansigt så matcher de fint overens med min oplevelse

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.