Hop til indhold

BI-PAR FRA NORGE

Featured Replies

Skrevet

@Honeymonster jeg har besøgt dem for et års tid siden. Det er et meget flinkt par og meget gæstfrie. Det de skriver i annoncen tilbyder de, samt billederne er retvisende med hvad du møder. Jeg kneppede hende sammen med fyren og hun tog ganske godt fra i alle huller. Stedet er rimelig diskret ude på landet lidt udenfor Frederikshavn, men man kan selvfølgelig se at bilen holder der.

Du er meget velkommen til at skrive, hvis der er mere du vil vide.

Skrevet

Jeg har besøgt dem to gange og jeg kan tilslutte mig det Nybegynder6 skriver. De er frække, flinke og de kan tydeligvis lide det de laver. Hun er noget yngre end ham, han er bi , men respekterer hvis ikke at man er så meget til det. Så er hun i centrum. Dem kan du roligt besøge.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.