Hop til indhold

Leya, Frederiksberg - En ny stjerne

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n33815/leyla#profile-services

Jeg kunne ikke lige få derefter.me til at virke, så jeg kan desværre ikke lave et klikbart link.

Leyla… puha, hun kommer helt klart til at være denne måneds højdepunkt for mit vedkommende. Jeg kommer lige fra mit stævnemøde med hende, så det kan godt være jeg er lidt farvet af minderne stadigvæk.

Selve kommunikationen gik super fint, hun svarer hurtigt på beskederne og var let at finde en aftale med (det bliver måske lidt sværere når folk finder hende og får fundet ud af, hvor dejlig hun er). Engelsk evnerne er dog ikke de bedste, når det kommer til at tale sammen mens man er hos hende. Men hun prøver virkeligt og tager gerne telefonen frem, hvis man vil lave lidt oversættelse der. Hun forstår dog alt det nødvendige, når man først har lagt sig i sengen og der opdagede jeg absolut ingen kommunikations besvær.

Leyla, er en helt vildt sød kvinde/pige. Hun går, ligesom sin kollega/roommate Elsa, meget op i, at man har en god oplevelse, når man er hos hende. Super nærværende og opmærksom på en. Jeg har ikke en finger at sætte på hendes personlighed.

Akten var også helt fantastisk, der blev uddelt nogle dejlige kys, hvorefter jeg stille og roligt fik lagt mig ned mellem hendes ben. Hun smager dejligt, blev naturligt våd og med lidt arbejde lykkedes det mig også at få hende til at komme. Hendes blowjob er også et af de bedste jeg har prøvet, ligesom både Elsa og Luna, så kan de tøser bare et eller andet. Ikke at de har samme teknik, men de kan alle tre bare noget med munden/tungen, som rykker det et ekstra level op. Derefter blev det til en omgang missionær og doggy. Hun virkede ikke som om hun ville putte noget glidecreme på, men kondomet var relativt tørt og jeg tænkte hun nok kommer til at se lidt flere efter mig, så jeg efterspurgte en lille klat. Hun tog godt imod i de to stillinger, som jeg nu engang kunne holde til (jeg var ved at komme med det samme). Jeg kunne dog mærke, at jeg ikke skulle være alt for hård ved hende i doggy og presse helt i bund(jeg er 17 cm og var stenhård). Hun ville nok tillade det, men jeg vil nu også gerne have at hun har en god oplevelse. Da jeg ikke kunne holde det tilbage længere, så besluttede jeg mig for at komme ud over hendes bryster, så jeg kan ikke svare på, hvordan hun har det med afslutning på ansigtet, som hun ellers også tilbyder.

Så alt i alt var det en fantastisk time jeg fik tilbragt med hende og jeg kommer helt sikkert til at besøge hende igen. Jeg tror dog, at jeg bliver nødt til at tage halvanden time med hende næste gang. For da vi først var færdige, så havde jeg allerede brugt min time op. Jeg ville ellers gerne have ligget lidt længere med hende i sengen.

Det eneste lille minus er, at hun deler sted med Elsa, som også er ret populær. Så der var lidt logistik problemer til at starte med og så kan man også høre, når sengen bevæger sig i det andet rum. Men det virker til, at der er fin tid mellem kunderne, så det var ikke fordi hun havde travlt med at smide mig ud, selvom vi blev lidt forsinket.

Disclaimer; vi havde en rigtig god kemi og jeg kom med kaffe/morgenmad til hende. Jeg har for det meste enten noget chokolade eller andet der passer til tidspunktet med, fordi det virker til de bliver glade. Derudover, så kunne jeg virkeligt mærke at hun nød og blev slikket og kyssende udviklede sig derefter til mere grådig tungekys og det er jeg en sucker for.

Derudover spurgte hun også om jeg ville skrive en anmeldelse, hvilket var noget jeg allerede havde tænkt mig at gøre. Der kommer nok også en på nympho, selvom jeg ikke altid er fan af de anmeldelser der er derinde.

Skrevet

Hvordan med alderen? Passer den? Synes hun ser ældre ud på billederne, og de er jo desværre heller ikke taget i Danmark

Skrevet

Hun er vel 18-20 år gammel.

Første gang nogensinde hun begiver sig ud i dette job.

Jeg synes det var fedt at mærke den lille træhytte bevæge sig med Elsa på hemsen med hendes fyr.

Hvad jeg godt kunne lide ved leyla var at hun også synes det var helt fint med lidt klask i bagdelen:-)

Skrevet

Tak for det. Hvordan har du kontaktede hende. Gennem whatss app. ? Jeg skrev til hende på whats app men min besked blev ikke leveret.

Skrevet
  • Author
Kobeen skrev, for 7 timer siden:

Hvordan med alderen? Passer den?

jeg vil også slutte mig til Wafanden og sige at alderen passer meget godt. Om hun er 18 eller 20 tror jeg sgu er svært at sige uden ID, men ung er hun i hvert fald.

osiken skrev, for 5 timer siden:

Jeg skrev til hende på whats app men min besked blev ikke leveret.

Jeg skrev på whatsapp, både med Leyla og Elsa, så synes jeg der er et mønster i, at den ikke bliver leveret om aftenen. Så tænker, at de slukker deres telefon om aftenen og så ved en 8-9 tiden om morgen bliver den leveret, nogle gange skal man lige gensende beskeden eller sende en ekstra, så bliver den forrige leveret.

Skrevet
  • Author
osiken skrev, for 3 timer siden:

Hvordan er prisniveau ? Er den ligesom Elsas?

Ja, samme niveau

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.