Hop til indhold
Altid-dansk

God kemi (Lucia, Sexy Club).

Recommended Posts

Lucia har fået meget positive og meget negative anmeldelser. Jeg hører til de positive. Jeg har ikke noget at udsætte på hende. Hun kyssede, var berøringsvenlig, og var ikke specielt forsagt. Men hun er typen, der ikke selv tager initiativet, men lader manden styre slagets gang.

Jeg er overbevist om at det er et spørgsmål om kemi. Hvis der er en god kemi, så åbner hun sig op. Hvis der er en dårlig kemi, så lukker hun sig i. Det er der sådan set ikke noget mærkeligt i. Men nogle piger er bare bedre til at skjule det end andre.

Hvis du får lyst til at besøge Lucia, så vil jeg anbefale at du først taler lidt med hende, for lige at fornemme om der er en god kemi imellem jer. Hvis der ikke er dét, så kan du altid gå igen - i hvert fald hvis du ikke har bestilt tid (Af samme grund bestiller jeg sjældent tid når jeg besøger en ny pige).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for et udmærket og balanceret indlæg. En principiel kommentar:

Hvis den ene part - om det så er pigen eller gæsten - føler manglende "kemi" i en sådan grad, at vedkommende er ude af stand til overhovedet at føre en samtale, så bør vedkommende naturligvis sige fra i stedet for at "lukke i" og dermed vildlede den anden part, så begge får en dårlig oplevelse. Så hellere takke nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

Lucia har fået meget positive og meget negative anmeldelser. Jeg hører til de positive. Jeg har ikke noget at udsætte på hende. Hun kyssede, var berøringsvenlig, og var ikke specielt forsagt. Men hun er typen, der ikke selv tager initiativet, men lader manden styre slagets gang.

Jeg er overbevist om at det er et spørgsmål om kemi. Hvis der er en god kemi, så åbner hun sig op. Hvis der er en dårlig kemi, så lukker hun sig i. Det er der sådan set ikke noget mærkeligt i. Men nogle piger er bare bedre til at skjule det end andre.

Hvis du får lyst til at besøge Lucia, så vil jeg anbefale at du først taler lidt med hende, for lige at fornemme om der er en god kemi imellem jer. Hvis der ikke er dét, så kan du altid gå igen - i hvert fald hvis du ikke har bestilt tid (Af samme grund bestiller jeg sjældent tid når jeg besøger en ny pige).

Lyder godt. Er Lucia dansker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Angående Lucia må jeg sige, at jeg er én af dem, der har besøgt hende (det var før, jeg læste de dårlige anmeldelser af hende herinde), og at jeg er helt på linje med Altid-dansk .

For mig var Lucia et rigtig godt besøg. Men jeg er også typen, der først hilser pænt på og står og snakker lidt med pigen, inden vi aftaler noget, og som derefter også sætter mig til at snakke lidt med hende bagefter, når hun er vendt tilbage, og inden vi går i gang.

Og så har jeg naturligvis osse allerede fra første færd af spottet, at her er en af de mere stille piger.

For det er ganske rigtigt, at Lucia er meget stille (jeg har kun besøgt hende én gang, så jeg ved ikke, hvordan hun er ved et andengangsbesøg, hvor hun husker én fra tidligere) og kan virke en smule forsagt - men når man tager hende rigtigt, kan hun sagtens tø op undervejs, hvilket naturligvis kræver, at man stadig vil hende og er interesseret i at tø hende op i stedet for at gå i baglås, fordi hun er for passiv.

Piger er nemlig forskellige - lisså forskellige som vi mænd er - og som en klog mand (en virksomhedsejer og personaleekspert, som jeg engang har arbejdet sammen med) engang har sagt: for at behandle folk ens, må man behandle dem forskelligt.

Altså for at få folk samme sted hen, må man nogen gange føre dem ad forskellige veje. :wink:

Nogle piger går direkte til biddet, medens andre er mere forsigtige - jeg kan i bund og grund godt lide begge typer, idet jeg er stor fan af frydefuld forandring.

Spides :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lucia är dansk med arabiskt ursprung skulle jag säga :) Mycket vacker, slim och flot pige!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

Lucia är dansk med arabiskt ursprung skulle jag säga :) Mycket vacker, slim och flot pige!

Det lyder endnu mere godt :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...