Hop til indhold

Jeg er ny bruger af Tha-/ massage og har nogle spørgsmål

Featured Replies

Skrevet

Jeg har et måske ret simpelt spørgsmål.

Er det ved alle Thai steder, at man skal bestille tid ? Eller kan man nogle steder bare komme ind ? Så man kan være mere diskret ?

Mvh

Jesper

Skrevet

Jeg kan ikke direkte besvare dit spørgsmål. Men hvis du skriver fra en telefon med taletidskort, kan du sagtens bestille tid og samtidigvære diskret og anonym. I særdeleshed hvis du vælger et thaisted som ikke har en iøjnefaldende facade

Skrevet

Den kan gå begge veje, du kan måske få lov at sidde og vente hvis de er optaget, og evt få lov at hilse på den kunde du afløser 😃

Skrevet

Jeg kunne ikke drømme om bare at møde op. Ringer altid i forvejen også selv om jeg gerne vil have en tid her og nu.
Det giver også en vished om, at man faktisk kan få en tid.
Bryder mig ikke om at møde andre kunder i døren eller i venteværelset 😆

Har dog haft en aftale hvor der ikke blev åbnet selv om der var forudgående aftale, og netop som jeg ville gå derfra blev døren åbnet af en nydelig thai kvinde iført et håndklæde og havde "uglet" hår. Hun fik på halvhjertet engelsk sagt not now no time.
Overbevist om der var en anden kunde på brixen inde i baglokalet.
Det er kun sket en gang i de efterhånden en del år jeg har benyttet mig af disse skønheders service.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.