Hop til indhold

Nysgerrig omkring ydelser

Featured Replies

Skrevet

Sluger glædespigerne når man vælger CIM? Har også kigget på en masse annoncer hvor de fleste af dem tager 500kr for at sprøjte? Hvorfor? Hvad hvis jeg fik hende til at sprøjte mens jeg kneppede hende uden at det har været min intention hvaså? 🤣 hvad nu hvis jeg betalte de 500kr og hun så ikke kunne sprøjte? Eller er det ikke en garanteret resultat, og får jeg så pengene tilbage?

Redigeret af Monsterbbc

Skrevet
Monsterbbc skrev, for 27 minutter siden:

de fleste af dem tager 500kr for at sprøjte? Hvorfor?

Fordi nogen gerne betaler 500 for det 😉

Skrevet
Monsterbbc skrev, 1 time siden:

Hvad hvis jeg fik hende til at sprøjte mens jeg kneppede hende uden at det har været min intention hvaså? 🤣

Det betaler man ikke ekstra for 😉

Havde "problematikken" med en der efter vi havde knaldet tømte hele det vandglas hun havde haft med ind til mig med ordene: Undskyld, men jeg tørrer fuldstændig ud, når jeg får så mange sprøjreorgasmer 🤪

Jeg sagde at så måtte hun da drikke meget vand, så nemt hun havde ved at få dem, hvortil hun svarede at det faktisk var ret sjældent at hun fik dem på arbejde og at det normalt er noget der koster ekstra.

Jeg svarede at i så fald måtte hun jo holde igen, for jeg havde ikke tænkt mig at betale ekstra! Hun kiggede på mig som om jeg var idiot og siden har hun marineret mig grundigt hver gang vi er sammen 😍

Monsterbbc skrev, 1 time siden:

hvad nu hvis jeg betalte de 500kr og hun så ikke kunne sprøjte?

Det kan de! Hvis ikke du kan få hende til det, så skal hun nok selv få det til at ske 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.