Hop til indhold

Hvem skal jeg besøge i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal besøge smilets by i weekenden og vil gerne forkæle mig selv med en skøn oplevelse.

Jeg søger en GFE med dejlige kys og et frækt blowjob. Alm. Skal naturligvis også indgå.

Hvad kan I anbefale? Jeg har flg. i kikkerten, men der kan være andre guldklumper jeg har overset.

Crystal

Milin

Zara petite

Jeg er ny bruger, så ved ikke om jeg har linket korrekt

På forhånd tak

Skrevet

Jeg kan sige en ting af egen erfaring Vær meget ops på om det er den samme person som på billederne og om der er flere folk der hvor du besøger man kan aldrig vide hvad der kan ske hvis hvis der feks er to personer i en lejlighed ( ved godt det lyder åndsvagt men alligevel) Vær også opmærksom på om du får de services i aftaler så du ikke bliver snydt håber mine råd kan hjælpe dig lidt ivertfald

Skrevet

Alle tre nævnte har gode anmeldelser og de snyder ikke med noget. Jeg har lige oprettet en på Crystal. Hun tager dog til Spanien på lørdag så hende kan du nok ikke nå. Med mindre du når hende fredag i så fald vil jeg anbefale hende.

Zara har lidt blandede anmeldelser specielt fra kbh. Men ikke fordi hun snyder med billederne. Tværtimod...

Milin er et godt bud hvis det er thai verdenen.

Hvis det ikke skal være FP men du vil have lækker tantra'ish massage og hj så er Nadia lige kommet til byen. Hun er også en stor oplevelse og jeg skal have hende besøgt inden hun smutter igen !

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.