Hop til indhold

Lala og Nisa i Bording

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Lala.

Super sød pige, ægte bryster, 35-39 år. Tatovering på arm og hele ryggen. En rigtig pleaser.

Jeg fik 1 time med massage, b2b, kys, bj. Tiden overholdt uden stress.

Eneste ting der ikk var som i annoncen; hun er ikke glat.

Klar anbefaling herfra.

/ Western

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har også besøgt en af pigerne, hvilket var en god oplevelse. En sød og smuk pige, der var meget indstillet på at give en god oplevelse. På 30 min nåede vi tungekys, blowjob, fransk til hende, sex og til slut afslutning i hendes mund (megafransk). Derefter et fælles bad, og afskedskys ved døren. Et besøg kan anbefales.

Det eneste jeg spekulerer på er: Jeg bestilte tid hos Lala, og pigen jeg mødte sagde hun var Lala. Jeg synes dog ikke hun helt ligner pigen på billederne.

Har nogen mødt Nisa?

Skrevet

Admin som pigerne kalder hende lover den du ønsker, men ikke altid hende der åbner dør - pænt træls, men hun siger ikke lige nej hil business...

Skrevet

Tak for svar @gavmildfyr Det bestyrker min mistanke om at det nok var Nisa jeg mødte. Ikke at det som sådan gør noget. Men ved et genbesøg, er det jo lidt træls at man ikke ved hvem der åbner...

Har du @gavmildfyr mødt Nisa?

Redigeret af midtvestagurken2

Skrevet

Synes ok om sted. Dog meget varierende afhængig af pigerne der

Redigeret af Silkeborg6
Fejl tekst

Skrevet

Ja, har mødt hende.

Desværre en dag hun havde selvbehandlet læber og andigt (botox?) Så opsvulmet i læber og ansigt.

Gjorde ikke noget godt for hverken udseende eller blow...

Kunne være godt med nye piget på stedet, de 2 der er der har båret der længe og ikke lige mig

• 3 weeks later...
Skrevet

Nogen der har prøvet Alina?

Synes pigerne svinger vildt meget hej og LaLa er ikke mig

Skrevet

Jeg har været sammen med Lala som før kaldte sig Rose, da hun var i Aalborg og var sammen med Kia. Stor anbefaling

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.