Hop til indhold

Line C - Kbh - Eventyret fortsætter

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg kan skrive flere rosende ord om @Line c end jeg allerede har gjort, men er nødt til dele aftenens oplevelse med jer 🔥

Vi mødtes for første gang på Seduction for over tre år siden i et fuldstændig vanvittigt møde, hvor hun endte med at stå i bro i sengen lige inden hun kom af at jeg slikkede hende, hvor hun bare slap al kontrol og væltede ned i sengen med fuld blæs på lyd og nydelse.

Da jeg endelig fik tid til et nyt besøg var hun væk og jeg troede aldrig at jeg skulle mærke hendes grådige lyst og frække attitude igen.

Ved et rent tilfælde fik jeg øje på hende på en vagtplan over et år senere og bestille tid med det samme. Det viste sig at jeg blev hendes første gæst på hendes første vagt efter pausen og vi har revet hinanden rundt med jævne mellemrum lige siden 🔥🤪😍😈

I aften fik jeg lov til at møde hende igen, der hvor det hele startede... På værelset på Seduction, hvor magi har det med at opstå 🥰

Efter lidt snak, kys og nus, skubbede hun mig ned på sengen og beordrede mine hænder over hovedet. Jeg var ikke specielt dygtig til at holde fingrene for mig selv, så en hurtig flad var vel egentlig på sin plads, så jeg kunne forstå alvoren.

Da hun havde pirret mig lidt satte hun sig på mit ansigt med mine underarme fanget under hendes ben, fordi hun godt kunne mærke at en enkelt flad ikke havde været lærestreg nok til at jeg kunne holde fingrene ordentligt for mig selv. Hun beordrede mig til at slikke og undervejs både red og grindede hun min tunge og ansigt til jeg var driv våd af hendes safter 😋

Så satte hun sig på min sten hårde pik og misbrugte mig imens hun jævnligt mindede mig om at få fingrene væk! Undervejs sagde hun at jeg skulle kneppe hende nedefra, hvilket jeg var noget bedre til end til det med ikke at røre 🤪😉

Så kravlede hun op og satte sig på mit ansigt igen og lod mig slikke hendes smask våde fisse og klit igen til hun kom og væltede forover ned på madrassen.

Her trak hun mig ned i en missionær, hvor vi skiftevis råkneppede og nød dybe langsomme stød alt imens vi råsnavede og slikkede hinanden på halsen. Jeg aner ikke hvor mange sprøjreorgasmer hun fik, men jeg var og er grundigt marineret i hendes safter.

Midtvejs var vi ved at gå til af varme, så vi måtte skifte til en af vores yndlingsstillinger, hvor vi kan få en smule luft alt imens den virkelig får fuld gas.

Afslutningsvis ville hun have mig bagfra og vi brugte de sidste kræfter på fuld skrald inden vi fald om i armene på hinanden og blev enige om at det var præcis lige det vi begge havde haft brug for.

Mere kys, nus og snak og jeg fik tid til lige at smage lidt af hendes dejlige mælk også, før telen på irriterende vis bankede på og mindede os om at vores møde snart var slut. Der var nu ingen jag og selv om der blev banket flere gange fik vi snakket lidt om både det ene og det andet og hun luftede muligheden for at vi måske skulle invitere en af de andre frække kvinder med ind til leg en dag🔥😍. Det tror jeg reelt kunne koste mig livet, men hvad, så dør man sku' da lykkelig 🤪💕

Jeg bliver aldrig træt af at slikke hendes våde fisse eller mærke hende sprøjte igen og igen ud over min hårde pik 😍🔥😈

Hun er et menneske og en oplevelse i særklasse og for mig er hun en gave der bliver ved med at give 💗🎁.

Jeg ligger i skrivende stund i dobbeltsengen ved siden af min elskede kone der sover og mine læber smager og hele soveværelset dufter af Lines frække safter og vores sved fra aftenens møde... Svært ikke at være lykkelig 🥰🫶😘

Det er lidt uvist hvor og hvornår man kan møde hende for tiden, så hold øje med annoncer og vagtplaner eller send hende en besked herinde eller på mail.

https://annoncelight.dk/showad/328676

https://www.seductiongirls.dk/pigerne/line-c/

Redigeret af Refresh

Skrevet

Tak for en fantastisk og velskrevet anmeldelse af skønne Line.🎉

Skrevet
  • Author

Kan tilføje at jeg er vågnet lige så øm i kadaveret, som havde jeg været i fitness! 😱

Det tager jeg som en opfordring til at klø på, det er ganske givet livsforlængende 🤣🤣🤣

Skrevet

Hun er jo en rasende dejlig dame. Jeg har desværre ikke kunnet få et besøg til at passe med hendes vagter i lang tid.

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, den 3.6.2026 at 11:22:

Hun er jo en rasende dejlig dame. Jeg har desværre ikke kunnet få et besøg til at passe med hendes vagter i lang tid.

Det der "liv" tager for meget af ens tid! 😉

Hvad kan da være vigtigere???

Skrevet

Det svært og svare på tråden af frygt for man bliver udelukket fra siden så skulle man have lyst til at besøge mig så send mig en besked så kan jeg meget bedre svare 😍

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.