Hop til indhold

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Havde aftale med kesa...5min inden meddelte hun at hun havde taget en anden ind, efter en køretur på ca1.5t føler man sig temmelig pisset på....efter hun er flyttet lader det åbenbart til at alm pli er gået af fløjten, stoler ikke på hende over en dørtærskel 😮💨

Redigeret af fedthår

Skrevet
fedthår skrev, for 13 timer siden:

taget en anden ind

Hun er desværre meget ustabil. Ikke noget nyt i det. Det kører som på samlebånd med mænd ind og ud af huset. Jeg kunne ikke finde på at køre langt for en aftale med hende. Desværre.

Redigeret af Lasse1111

• 2 weeks later...
Skrevet

Hejsa

Husk og bekræft din aftale hvis du har booket dagen før, en time før, du skal ikke bare køre til mig og skrive 5 min før at du er hos mig. Jeg husker dig så godt du ikke bekræftet

Lasse1111 skrev, den 27.8.2026 at 07:17:

Hun er desværre meget ustabil. Ikke noget nyt i det. Det kører som på samlebånd med mænd ind og ud af huset. Jeg kunne ikke finde på at køre langt for en aftale med hende. Desværre.

Lasse1111 skrev, den 27.8.2026 at 07:17:

Nu ved jeg ikke hvem du her, meget negativ mand, du står hos mig og kigger på de mænd de kommer ind og ud af huset, haha du bliver til grin, måske det er et anden pige du snakker om sorry

Skrevet

Mange Tusind tak for alle de fast og ny kunder i år. I er så sejt 😍

Jeg tage kunder på her og nu på grund af min andet job til hver dag. Husk bekræft jeres aftale please tak

Skrevet

Ang min oplevelse...vi aftalte tid dagen inden, da jeg skulle ud på en køretur ønskede sig at aftalen blev bekræftet inden jeg startede køreturen...den blev heldigvis bekræftet inden jeg starter hjemmefra, en time inden ankomst skrev jeg igen også her blev aftalen bekræftet...som skrevet i tidligere indlæg skrev jeg at 5min til ankomst, der kom så beskeden at hun havde taget en anden ind....surt show, hun er uden for normal pli.

Skrevet
fedthår skrev, for 1 time siden:

Ang min oplevelse...vi aftalte tid dagen inden, da jeg skulle ud på en køretur ønskede sig at aftalen blev bekræftet inden jeg startede køreturen...den blev heldigvis bekræftet inden jeg starter hjemmefra, en time inden ankomst skrev jeg igen også her blev aftalen bekræftet...som skrevet i tidligere indlæg skrev jeg at 5min til ankomst, der kom så beskeden at hun havde taget en anden ind....surt show, hun er uden for normal pli.

Jeg beklager meget sød, måske jeg har forvirret dig med et anden kunder.

Sorry my love

Skrevet

Vil være sikker at de sker ikke igen, alle er velkomme.

Hvis i har noget spørgsmål kontakt mig please istedfor skrive løgne her på Eroguide

Mange tusind tak for de god oplevelse hos Kesa igen. Jeg er her til give jer de bedste

Redigeret af Black candy Randers

Skrevet

Næppe...var ikke noget at forveksle da der både var mit navn og tlf nr samt kl i samtlige beskeder...der er heldigvis andre mere troværdige piger derude....hvorfor svarede du, at du havde taget en anden ind ?

Redigeret af fedthår

Skrevet

Er du sikker at det er Kesa du har opleve det med? Ikke sikker, jeg har rigtigt prøve at hold aftale i mange år derfor mange god anmeldelser her ind. Ved ikke helt hvad der sket den dag.

Skrevet
Black candy Randers skrev, for 46 minutter siden:

Er du sikker at det er Kesa du har opleve det med? Ikke sikker, jeg har rigtigt prøve at hold aftale i mange år derfor mange god anmeldelser her ind. Ved ikke helt hvad der sket den dag.

Come on....selvfølgelig var det dig, tidligere har du selv udtrykt lede ved at nogle ikke overholder aftaler...da du selv kører på den vogn, er det forståeligt at andre også brænder dig af...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.