Hop til indhold
Vagn

Mere fusk hos Aarhus Pigerne, denne gang Malou

Recommended Posts

Hvad med om du udtrykte dig forståeligt - og bidrog aktivt til sitet her i stedet for at kritisere andres bidrag.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg prøver at sige at antallet af tråde du har oprettet om det her giver en klar indikation af hvad der optager dig... 

 

og at andre ikke behøver bruge deres kostbare tid på det - som du jo opfordrer til - når vi har en profil som dig der bruger tid nok på emnet for hele forummet tilsammen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Tror det der menes er at du alene i den sidste halve måned har oprettet 5 indlæg med fake billeder /annoncer. Det kan jo så betyde at du bruger rigelig meget tid på at lede efter fake's ? At du bare er uheldig at rende over fusker profiler ? Eller at vi andre er utroligt gode til ikke at rende over dem men i stedet finde de ærlige og herlige piger :-)

Jeg beundre bestemt din store indsats for at afsløre og stoppe fuskere det rigtig rart for dem der påtænkte at besøge den eller de piger som du jo så har afsløret. Når det så er sagt så forstil dig lige hvis vi alle begyndte at være lige så opmærksomme og undersøgende som dig, så ville vi da ikk ha tid til at besøge de ærlige piger, stakkels Jasmin ville gå totalt våd og ophidset i seng hver tirsdag og dermed ikke sove godt og få stress uha uha ;-) og yderligere ville der ikke være plads nok på eg

Nå men keep up the good work og lad nu være med at føle dig angrebet især når nu svar indlæggened er skrevet så pæne og med glimt i øjnene :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vagns indlæg og afsløringer er det vi har forummet Falsk Markedsføring til.

Det er rigtig fint og meget positivt han bidrager så meget.

Personligt fnidder skal ikke brede sig til forummet Falsk Markedsføring og det gælder alle parter.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige sige at det IKKE er mig, der har brugt falske fotos. Det er en Malou, der har arbejdet hos Aarhuspigerne FØR mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...