Hop til indhold

Mere fusk hos Aarhus Pigerne, denne gang Malou

Featured Replies

Skrevet

Alle hendes tre fotos er falske

http://www.aarhuspigerne.dk/pigerne/malou/

Det kunne være dejligt om nogen herinde ville være med til at gøre noget ved al det forb...... fusk

Redigeret af Vagn

Skrevet

hvad med om du selv tog billeder og lagde dem ind, så er det vel det ??

Skrevet
  • Author

Hvad med om du udtrykte dig forståeligt - og bidrog aktivt til sitet her i stedet for at kritisere andres bidrag.

Redigeret af Vagn

Skrevet

du bruger vist rigelig energi til at gøre noget ved det for alle eroguides brugere tilsammen...  

Skrevet
  • Author

Prøver du at sige at jeg gør noget forkert?

Skrevet

jeg prøver at sige at antallet af tråde du har oprettet om det her giver en klar indikation af hvad der optager dig... 

og at andre ikke behøver bruge deres kostbare tid på det - som du jo opfordrer til - når vi har en profil som dig der bruger tid nok på emnet for hele forummet tilsammen :) 

Skrevet
  • Author

men du mener altså at jeg bruger rigelig energi

Skrevet

Tror det der menes er at du alene i den sidste halve måned har oprettet 5 indlæg med fake billeder /annoncer. Det kan jo så betyde at du bruger rigelig meget tid på at lede efter fake's ? At du bare er uheldig at rende over fusker profiler ? Eller at vi andre er utroligt gode til ikke at rende over dem men i stedet finde de ærlige og herlige piger :-)

Jeg beundre bestemt din store indsats for at afsløre og stoppe fuskere det rigtig rart for dem der påtænkte at besøge den eller de piger som du jo så har afsløret. Når det så er sagt så forstil dig lige hvis vi alle begyndte at være lige så opmærksomme og undersøgende som dig, så ville vi da ikk ha tid til at besøge de ærlige piger, stakkels Jasmin ville gå totalt våd og ophidset i seng hver tirsdag og dermed ikke sove godt og få stress uha uha ;-) og yderligere ville der ikke være plads nok på eg

Nå men keep up the good work og lad nu være med at føle dig angrebet især når nu svar indlæggened er skrevet så pæne og med glimt i øjnene :-)

Skrevet

Vagns indlæg og afsløringer er det vi har forummet Falsk Markedsføring til.

Det er rigtig fint og meget positivt han bidrager så meget.

Personligt fnidder skal ikke brede sig til forummet Falsk Markedsføring og det gælder alle parter.

Redigeret af Moderator

• 9 months later...
Skrevet

Jeg vil lige sige at det IKKE er mig, der har brugt falske fotos. Det er en Malou, der har arbejdet hos Aarhuspigerne FØR mig :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.