Hop til indhold

Ilaria Verdi – fantastisk GFE på Amager

Featured Replies

Skrevet

Der er noget ved Ilarias annonce, der fanger mig. Teksten er velskrevet og anderledes. Billederne er æstetiske. Jeg får fornemmelsen af at her gemmer sig en ekstraordinær oplevelse. Hun er et forholdsvis ubeskrevet blad her på Eroguide, men jeg fandt en anmeldelse fra sidste sommer, som roste hende til skyerne.

En fridag nærmede sig, og jeg skrev til Ilaria på WhatsApp for at bestille en time til næste formiddag. Aftalen kom let på plads, og næste morgen bekræftede jeg som aftalt. Jeg fik adressen og afsted til det nordlige Amager.

Hun holder til i en flot lejlighed i en større ejendom. Stedet er diskret, jeg mødte ingen hverken på gaden eller i opgangen. På den anden side af døren stod en smuk kvinde med langt sort hår. Ilaria var iklædt en lang enkel kjole som virkeligt fremhævede hendes flotte kvindelige former. Wow! Billederne passer præcist med virkeligheden. Jeg fik kys og kram og blev budt på noget at drikke. Vi hyggesnakkede lidt og fik løst op for nervøsiteten.

I bad med mig, og lidt efter kom Ilaria ind under bruseren til mig. Der er altså noget over at bade sammen og sæbe hinanden ind. Vi røg ind i soveværelset til den helt store GFE-fest. Ilaria var nærværende fra start til slut. Hun er meget berøringsvenlig og kysser grådigt. Vi havde en rigtig god kemi, så det blev til en fantastisk time sammen. Efter løjerne var der tid til lidt pillow talk, inden jeg hoppede i bad.

Det var et virkelig vellykket besøg. Ilaria er smuk og nærværende. Hun er let at have en interessant samtale med, og med bad sammen og grådige kys, blev det i den grad til en gennemført GFE-oplevelse. Ilaria får min varmeste anbefaling, jeg skal helt sikkert på genbesøg.

https://nympho.dk/n26826/ilaria-verdi

Skrevet

Jeg har også tidligere besøgt Ilaria. Jeg kan genkede alt i trådstarters beskrivelse.

Ilaria er virkeligt dejlig at besøge og hun kan virkeligt få en til at føle sig som en kæreste i den tid man hsr sammen.

Jeg syntes hun er vanvittigt flot og lækker.

Jeg kan også kun give hende mine anbefalinger.

K

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.