Hop til indhold

Yana i Bording - god oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke været hos en GP i nogle år, men så dukkede lysten pludselig op igen.

Valget faldt på Yana i Bording, og efter kort og nem kommunikation på sms dukkede jeg op til en time på en nogenlunde diskret adresse, men naboerne ved nok godt hvad der foregår.

Yana åbner døren med et smil - hun ser lidt ældre ud end midt i 30erne, men i fin form. Hendes engelske er stort set ikke eksisterende, så der er ikke noget smalltalk før vi går igang. Hun får spurgt om jeg har været i bad hjemmefra, hvilket jeg havde, og efter pengene har skiftet hænder, smider vi tøjet og går igang.

Hun spørger om jeg kan lide 69 og begynder derefter på et godt blow med masser af slik på kuglerne (som var barberede) og efter noget tid vender hun sig om til en 69'er.

Jeg beder om en pause og spørger om hun vil prøve med facesitting, hvilket hun er helt med på. Derefter tilbage til blow indtil jeg kommer.

Efter aftørring giver hun lidt massage og da der var masser af tid spørger hun om jeg kan komme to gange. Det kan jeg ikke, men hun giver den et ihærdigt forsøg med blow igen, indtil jeg stopper hende, og takker for en dejlig oplevelse.

Jeg slutter af med et bad og et farvel kys.

Jeg kan ikke sige noget dårligt om Yana! Hun går til opgaven som en pro og er venlig, spørgende og smilende på trods af sprog vanskelighederne.

Det var dog ikke en fantastisk oplevelse som jeg har haft med fx Emma i Hampen og i særdeleshed med Lizbeth (Aalborg, Århus og Kbh) - det var mere som en håndværker der går igang og laver sit håndværk til UG, men uden wauw faktor - det er solidt, men ikke spændende.

Jeg er mest til den gode GFE oplevelse hvor der også er hygge og smalltalk, så derfor kommer jeg nok ikke selv igen, men skal man bare have lettet trykket til en god pris så får man hvad man kommer efter, og Yana kan anbefales. Nok mest hvis du er over 50.

Lokalerne er funktionelle, men heller ikke noget at råbe hurra for. Lidt primitivt bad/brusekabine stillet op på en palle. Hyggerummet er pisse koldt - vinduet står åbent hele tiden, selvom der kun er 13-15 grader udenfor og der blæser en ventilator mod dine fødder hele tiden.

Yana er en slank pige med små bryster, blond hår, pæn og ren forneden, meget smilende og imødekommende.

Blow - 10

Sex - ikke prøvet

Udseende - 7

Lokaler - 5

Redigeret af Newbieoldie

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.