Hop til indhold

Madame Zackie, findes der i dag alternativer til hende?

Featured Replies

Skrevet

Madame Zackie, findes der i dag alternativer til hende?

Redigeret af JensH

Skrevet
whipit skrev, for 25 minutter siden:

Mener du tidligere Uzi..?

Uzi og Zackie er ikke samme person. Zackie holdt til i sit boudier i tagetagen i en bygning i Sankt Hans Gade. Hun var en ret speciel dame og det var stedet såmænd også, men altsammen på en god måde.

Skrevet

Jeg besøgte Madame Zackie for mere end 30 år siden, der var langt op til hende var det ikke 5. sal. Husker bedst at hun anså mig som ungt kød og så jeg nærmest ikke kunne komme ned af trapperne igen, hun havde pisket mine inderlår.

Hvad der kun den ene gang, hun var mig for speciel.

Skrevet
Pite skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte Madame Zackie for mere end 30 år siden, der var langt op til hende var det ikke 5. sal. Husker bedst at hun anså mig som ungt kød og så jeg nærmest ikke kunne komme ned af trapperne igen, hun havde pisket mine inderlår.

Hvad der kun den ene gang, hun var mig for speciel.

Jo, det må have været på 5 sal, det var i hvert fald helt oppe på kvisten, og opgangen mindede mest af alt om en stejl køkkentrappe, husker ret tydeligt at der stod et meget specielt navn (som jeg naturligvis ikke vil nævne her) på døren og dørtelefonen. Jeg har velsagtens været der 8-10 gange og det er nok også 25-30 år siden., det var en lille lejlighed med en indretning så man følte at man var langt tilbage i tiden, der var rent og hyggeligt og hun var altid klædt på i pikanterier tidsvarende med lejlighedens indretning, nåja hendes alder og udseende var også derhenne ad🙂, husker specielt at hun altid talte rigtig meget og hun var derfor god til at pejle sig ind på hvilke fantasier man havde.
SM-rummet var ganske lille, men fyldt med udstyr, endda også en kiste var der plads til.
Jeg kom altid tilbage derfra fyldt med nye og gode indtryk.

Skrevet
  • Author

Hun havde rigtig meget laktøj hun kunne tage på. Bl.a. en hel del lange meget flotte lakfrakker i flere forskellige farver, lange lakhandsker i flere farver, og flere lårlange lakstøvler også i flere farver. Altsammen rigtig flot på hende. Desværre stoppede hun i 2015 eller 2016. Er der nogen, som har kendskab til nogen, som kan det samme som Madame Zackie og har lignende udstyr? Jeg har fine fotos af hendes udstyr.

Skrevet
  • Author

Foto slettet

Redigeret af JensH
Foto slettet

Skrevet

mmmm Hej Jens

Jeg tror du skal slette det billede, især hvis Zackie, har trukket sig tilbage!

Hun har ret til privatliv!

Jeg vil anmelde dit indlæg til admin, hvis du ikke gør!☹️

Ifg. § 3,3 i retningslinjer herinde, er det ikke tilladt.

Redigeret af Lady Cherie

Skrevet
  • Author

Lady Cherie,

Rigtig set. Foto slettet. Har du samme type udstyr som Zackie havde?

Skrevet

Hej Jens

Jeg har noget laktøj, men slet ikke i nærheden, af hvad jeg kan forstå Zackie havde.

Man kan jo ikke have det hele.

Men du er velkommen til at skrive til mig på mail, om jeg har det du efterspørger.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.