Hop til indhold

Nogle erfaringer med Misshartbeats massage?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende og kommer ikke igen 😬🤷🏼‍♂️

En meget lille og spinkel kvinde som holder til i et faldefærdigt kolonihavehus i Brønshøj …. Hun laver ikke her-og-nu-aftaler men gerne en uge eller 2 ud i fremtiden

Massagen er mere zoneterapi end massage med tryk og lidt tilfældige berøringer og hun skriver man må røre… Ja udelukkende på hendes bagdel som er så lille at jeg kunne have begge balder i min ene hånd

Ja prisen er lav og hun kigger ikke på tiden men efter 2 timer gad jeg ikke mere og rejste mig og sagde tak for i aften 🤷🏼‍♂️

Men er man til lette tilfældige berøringer er prisen jo lav men kvaliteten halter kraftigt 😬😬

Så jeg kommer ikke igen og anbefaler heller ikke andre at besøge hende

Skrevet
  • Author

Hej High Tower

Tak for at dele den dårlige oplevelse. Jeg går langt uden om og finder noget mere interessant.

Kevin

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.