Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Hans88 skrev, for 2 timer siden:

Rolig nu. Hun har menstration lige nu. Det er ikke hendes skyld. Det er ikke hende der administrerer annoncen .

Uanset hvem der administrerer annoncen er det dårlig stil, man må jo gå ud fra at den der administrerer annoncen ved at hun er syg😉

• Svar 54
  • Visninger 22.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hun har pæne fødder og hun tilbyder også footfettish. Hun tager også gerne nylonstrømper på. Du skal selv have dem med i størrelse s.

• Hans88
    Hans88

Det ligger meget diskret i en baggård og hvor du ikke rigtig kan ses når du venter foran døren. Der er parkeringsmuligheder på sidevejene.

• DirtBag
    DirtBag

Er Ammys bryster ægte og ikke hjulpet på vej?

Postede billeder

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Massagen er god, men det hendes dejlige og venlige væsen og den fantastiske gfe som gør det til en god oplevelse.

Skrevet

Fyldt med forventninger havde jeg bestilt tid i dag, men gik igen da Ammy på ingen måde ligner de billeder der er på annoncen.

Hold kæft hvor er jeg træt af de Disney filtre.

Hun er sikkert sød men når man er vandt til standarden på Sjælland er det super skuffende.

Var også forbi Nabi og det var samme historie, men så svarede jeg da de 1500 kr.

Skrevet
Skiderik skrev, for 18 timer siden:

Fyldt med forventninger havde jeg bestilt tid i dag, men gik igen da Ammy på ingen måde ligner de billeder der er på annoncen.

Hun er sikkert sød men når man er vandt til standarden på Sjælland er det super skuffende.

Var også forbi Nabi og det var samme historie, men så svarede jeg da de 1500 kr.

Så må du da hellere blive på Sjælland

Skrevet
Niels ole skrev, for 1 time siden:

Så må du da hellere blive på Sjælland

Ja det står godt sløjt til i det mørke :)

Skrevet
Skiderik skrev, den 2.8.2026 at 10:30:

Fyldt med forventninger havde jeg bestilt tid i dag, men gik igen da Ammy på ingen måde ligner de billeder der er på annoncen

Du er gået glip af aller allerøverst hylde

Skrevet
  • Author
Kirneh86 skrev, den 8.7.2026 at 10:49:

@FrankBlack der er brugt filter, men hun er køn også uden filter og du er ikke i tvivl om det er hende .

Skiderik skrev, den 2.8.2026 at 03:30:

Absolut noget af det bedste gfe du er gået glib af, men heldigvisfor mig så besøger jeg hende snart igen.

Skrevet
Hans88 skrev, for 13 timer siden:

Absolut noget af det bedste gfe du er gået glib af, men heldigvisfor mig så besøger jeg hende snart igen.

Det er nok smag og behag. Udseendet betyder rigtig meget for mig og der ligger Ammy en del under det niveau jeg er vandt til.

Skrevet
  • Author

Det skal du ikke regne med. Hun giver gode dybe blowjobs men ikke deepthroat.

Skrevet
Hans88 skrev, den 1.6.2026 at 12:02:

Jeg har nu besøgt Ammy mere end 10 gange og hun fortjener en anmeldelse fra min side. Ammy er en dejlig lille sag (153 cm, fødder størrelse 36). Hun er meget smuk med skulderlangt brunt hår og utrolige smukke øjne. Hun er meget smilende og imødekommende og hun taler udmærket engelsk. Hun er nem at tale med og der er både grin og masser af flirt. Ammy leverer gfe i 1. klasse. Hun har nogle meget pæne silikonebryster som føles meget bløde og sutter man på hendes brystvorter, så bliver hun piv liderlig og våd. Hun tungekysser vidunderligt med og det virker som om hun virkelig elsker det. Ammy får 10 ud af 10 fra mig og hun er klart i top 3 hos mig. Det er Ammy I midten.

https://annoncelight.dk/showad/340972

Vil du fortælle lidt om priserne ;)

Skrevet
Hans88 skrev, den 12.8.2026 at 13:27:

30/800 - 45/1000 eller 60/1200

Er ammy til bj uden kondom eller med

Skrevet
Niels ole skrev, for 20 minutter siden:

Er ammy til bj uden kondom eller med

Som du selv skriver ovenfor “skriv til telefondamen det er ikke så svært” Derudover står det i annoncen

Redigeret af Kirneh86

Skrevet

Griner - sikke et spørgsmål 😃

Skulle jeg komme med et godt råd

Må buddet være indenfor åbningstiden

Uden at vide det 100% 😆😆😆

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.