Hop til indhold

Selma, Slagelse - Dejlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg skulle et smut til det mørke Jylland og så endeligt mit snit for at tage et lille pitstop i Slagelse og møde Selma, hvis profil jeg har kigget på rigtig mange gange efterhånden. Så jeg fik sendt en besked og vi fik aftalt at mødes i en time med SF og GFE på hotel/motel. - Hun var ikke altid lige hurtig til at svare, men jeg aftalte mødet i god tid, så det gjorde mig ikke så meget.

Hun er lige så flot som på billederne, super lækker petit krop og nogle rigtig lækre bryster, som man bestemt måtte lege med.

Selve agten var der heller ikke noget at beklage sig over, jeg fik slikket hende og hun responderede rigtig godt på det og var let at få til at komme, så man kunne virkeligt mærke at hun gerne ville det. Hendes blow var også rigtig dejligt og hun tager godt imod i de forskellige stillinger. Og hun blev naturligt våd, så der var heller ikke noget glidecreme involveret.

Selve stedet var et billigt hotel/motel, så hvis du vil i bad før/efter, så skal der medbringes egen sæbe. Men der var en fin og ren seng, så det er hvad det er. Tror også de fleste møder hende til outcall.

Det eneste lille minus er, at man godt kunne lugte hun er ryger, så hvis det er no-go for en, så skal man måske kigge andre veje. Ellers var det en super dejlig time, som jeg endte med at bruge med hende og helt klart en anbefaling herfra og en gentagelse, hvis jeg skal mod Vestsjælland igen.

https://annoncelight.dk/showad/442391

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.