Hop til indhold

Vidunderlige Loren, Vejle

Featured Replies

Skrevet

Så at Loren er tilbage i Vejle i morgen, og det lykkedes mig at booke en time til mandag, igen igen må jeg sige.

https://annoncelight.dk/showad/292307

Loren er i sandhed i en liga for sig.., blandt mine absolut beste oplevelser, og nok den pige jeg har været mest trofast mod gennem tiden. Har jeg mulighed for at besøge hende, når hun besøger Jylland, så jeg har nydt mere end godt af hendes service.

At se Lorens billeder gør jeg tænker tilbage på alle vores stunder, både 30 min, 60 minutters aftaler, både GFE, mere kinky oplevelser, men også mange private aftaler, hvor vi har brugt hele aftener sammen i byen, med afslutning i den skønneste sex.

Jeg er ved at planlægge et besøg i New York med arbejdet, og jeg er ovenud fristet til at invitere Loren med…., ville blive the dream of my life, og have 3-4 dage sammen med hende.

Som mine tidligere anmeldelser viser, så er Loren blandt mine absolut top top oplevelser, sødere, frækkere og lækker kvinde skal man søge længe efter. Hun er klart i min top 3, og de andre 2 vil jeg anmelde efter næste besøg, men i morgen er det igen skønne Loren-)

Jeg føler mig oprigtig heldig og taknemmelig, at have muligheden for at besøge og nyde så dejlige oplevelser, som denne verden giver mulighed for-)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.