Hop til indhold

Domina sen aften eller nat, København

Featured Replies

Skrevet

Jeg bliver tit liderlig sent om aftenen men det kan være svært at finde nogen domina som arbejder på den tid omkring kl 22-24

Er der nogen tips hefra til en helst i København?

Skrevet
NerdGeek skrev, for 13 timer siden:

Jeg bliver tit liderlig sent om aftenen men det kan være svært at finde nogen domina som arbejder på den tid omkring kl 22-24

Er der nogen tips hefra til en helst i København?

Mistress Jacqueline (tidl. også Sophia Elan) er i byen og er selvstændig og fantastisk. Værd et forsøg. https://nympho.dk/n29588/mistress-jacqueline

Skrevet

Din efterlysning bringer mig 20-30 år tilbage i tiden da jeg boede i Kbh. Der var der et sted i Eskildsgade som hed Pussyclub. De havde åben fra 22-04 og der var en mega fræk og pervers domina som hed Sussi. Der var bare noget frækt ved den slags om natten. Det kunne være fedt hvis der findes et lignende sted nu. Så vil jeg helt sikkert også være potentiel kunde når at vejen falder forbi hovedstaden.

Håber ikke at jeg afsporer tråden med dette…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.