Hop til indhold

Større penis med kasai/kasap og lingam massage

Featured Replies

Skrevet

Jeg nyder jævnligt lingam massage og ind imellem kasai/kasap, når der er mulighed indenfor det område, jeg kommer i. Der er flere, som annoncerer med de nævnte massageformer, men det er ikke alle steder, hvor det er "den ægte vare". Altså i forhold til mit kendskab. Altså ikke noget, der minder om et almindelig hj, men en time med en grundig håndtering af penis og testikler😋

Jeg mener ikke, at penis bliver permanent større. Men i dagene efter massage kan jeg helt klart se og mærke, at min penis er svulmet op. En behagelig fornemmelse, som om jeg kan mærke, at der er mere liv dernede mellem benene.

Det er udelukkende hos dem, som jeg anser som dygtige inden for disse massageformer, at jeg kan mærke væksten. Dertil i øvrigt en øget trang til sex eller onani i dagene efter massagen.

Hvis du har erfaring med lingam og kasai/kasap, oplever du så noget lignende?

Skrevet

Jeg ved ikke om den bliver større, permanent eller midlertidigt. Det tror jeg ikke. Men massagen giver, helt sikkert, bedre blodgennemstrømning og gode fornemmelser i pikken.

Måske er det det du mærker?

Skrevet
  • Author

@Grabbing Jeg kan se, at den er større i slap tilstand. Det er ikke kun noget, jeg mærker. Men kan du og @Lasse C også mærke den gode fornemmelse i flere dage?

Skrevet

@Unrusted Har du nogle gode steder du kan anbefale? Som du skriver oplever jeg også steder der annoncerer, men uden helt at vide hvad de laver. Det er en fantastisk massage i de rette hænder.

Skrevet

Nogen der kan forklare hvad thai massøserne lægger i "kasai" "kasap"...hvad er det, som udgangspunkt? Hvad kan man forvente

Skrevet
  • Author
Totafr skrev, for 11 timer siden:

Nogen der kan forklare hvad thai massøserne lægger i "kasai" "kasap"...hvad er det, som udgangspunkt? Hvad kan man forvente

Det varierer ligesom som meget andet. De har dog alle det til fælles, at testiklerne bliver æltet godt igennem + musklerne omkring. Ikke noget med at bruge 45 min. på at massere ryg, skuldre mv. Der er fuld fokus på at få blodomløbet godt i gang, hvor vi mænd godt kan lide det.

Nogle masserer maven og trykker på nogle punkter. Andre gør ikke. Jeg har hos alle oplevet massage af lår på en måde, at der arbejdes i retning af de ædlere dele.

Penis får også en omgang, men her har det varieret, hvor meget. Hende, som jeg linker til i denne tråd (om Kasai) giver ikke penis så grundig en behandling, som jeg har modtaget andre steder. Hun tager også ekstra for hj, mens det har været med i prisen de andre steder, jeg har besøgt. Hun gør det dog stadig godt.

Jeg har altid booket en time, og hos de dygtigste har jeg har jeg nok haft rejsning 45 min, da det har føltes fantastisk. Min erfaring er også at der ikke blot slippes, når man får udløsning (som mange gør ved alm. hj). Jeg har særligt oplevet et par stykker, der fortsætter med at malke den sidste sæddråbe ud og lidt til, så man er helt færdig. Første gang følte jeg, at det var lidt voldsomt, da jeg jo havde fået udløsning. Men derefter, har det bare været fantastisk, at blive fuldstændig tømt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.