Hop til indhold

sara vejle

Featured Replies

Skrevet

Det er ikke hende på billederne. Men hun er mindst lige så lækker irl. Lidt sund at bruge fake billeder når man selv er rigtig flot

• 4 weeks later...
Skrevet

Hiver lige en gammel tråd frem: Er der nogen der kan fortælle lidt om hende? Er hun dansk og er hun et besøg værd?

Skrevet

Var der for et par måneder siden da hun var i Horsens, hun er ikke dansk, mener hun var polak, men snakkede super fint engelsk.

Hun er ikke hende på billederne, men de giver et godt indtryk af hvad du møder :) Blond smuk store bryster.

jeg bestilte bare et blow med sprøjt på hendes bryster hvilke hun klarede til UG.

spurgte ind til om hun var til GFE osv. hvor hun sagde ja, men kan ikke sige mere da jeg ikke prøvede det.

Skrevet

Var der for et par måneder siden da hun var i Horsens, hun er ikke dansk, mener hun var polak, men snakkede super fint engelsk.

Hun er ikke hende på billederne, men de giver et godt indtryk af hvad du møder :) Blond smuk store bryster.

jeg bestilte bare et blow med sprøjt på hendes bryster hvilke hun klarede til UG.

spurgte ind til om hun var til GFE osv. hvor hun sagde ja, men kan ikke sige mere da jeg ikke prøvede det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.