Hop til indhold

Honeybun Assens BJ i bil

Featured Replies

Skrevet

Kære forum

Jeg har efterspurgt info på hende

https://annoncelight.dk/showad/424638

Men måtte nu tage sagen i egen hånd. Jeg kunne læse lidt blandede oplevelser men overvejende positive. Min oplevelse var god.

Let kontakt på sms. Ville helst besøge hende i soveværelset, så det måtte blive en fredag formiddag. Oplyst et sted. Derfra blev adressen og parkering anvist over sms. Let og hurtigt svar hver gang. Ret diskret i lille landsby. Mødte ingen på vej ind.

Jeg havde forestillet mig lidt af hvert efter at have læst anmeldelserne. Huset er almindeligt pænt og ordentligt uden at være neurotisk rent og ryddet. Hyggeligt og hjemligt og rent. Pigen er som teksten antyder, alder passer, buttet med noget mave, store flotte bryster, langt hår, kønt ansigt. Honeybun taler ikke meget, så det skal man selv tage initiativ til. Hun er dog ikke genert som nogle har skrevet. Jeg oplevede hende som åben, ærlig og lidt introvert. Men dejlig og varm.

Men tøjet af gik hun direkte på pikken med blow. Jeg er aldrig helt vild med blow og gik så over til at slikke hende. Fissen var lækker og glat, brysterne struttede. Meget sexet. Hej des støn og bevægelse gjorde mig stangliderlig. Sex var godt og frækt. Sikken fræk husmoroplevelse.

Fuld valuta og en lille mønt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.