Hop til indhold

Maysa i Odense

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Maysa rigtig mange gange. Hun er med afstand den smukkeste og dejligste kvinde jeg har været sammen med. Maysa er en lille (152 cm) skønhed med nogle meget lækre naturlige bryster. Du bliver modtaget af en kvinde som leveverer gfe som jeg ikke har mærket på nogen måder. Hun er utrolig smuk og servicemindet og hun er rigtig god til engelsk. Hun er den bedste kysser jeg nogensinde har kysset og hun er ekstrem vanedannende. Jeg har været hos mere end 100 prostituerede, hvor flertallet har været thai piger. Maysa er den ultimative kvinde. Behandel hende godt, hun er en perle.

https://annoncelight.dk/showad/361305

Redigeret af Hans88

Skrevet

Forkert tråd! Hun er jo thai. Desuden er hun på Fyn så måske du skulle lægge den der i stedet for Jylland. Ellers en god gang reklame….👏

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, for 6 timer siden:

Forkert tråd! Hun er jo thai. Desuden er hun på Fyn så måske du skulle lægge den der i stedet for Jylland. Ellers en god gang reklame….👏

Hun næsten kun i Jylland . Det er lige nu det først 2. Gang på fyn

Skrevet

Det er stadig forkert tråd eller var

Redigeret af Mrking

Skrevet
Mrking skrev, den 30.5.2026 at 01:10:

Forkert tråd! Hun er jo thai. Desuden er hun på Fyn så måske du skulle lægge den der i stedet for Jylland. Ellers en

Redigeret af trucker 61
Forkert

Skrevet
trucker 61 skrev, for 2 timer siden:
  trucker 61 skrev, for 2 timer siden:

Bla bla bla.

😂😂😂 den er jo blevet flyttet efter jeg skrev det! Der troede du lige du var smart i en fart . Hold nu….🤦🏽🤦🏽🤦🏽

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.