Hop til indhold

Søger XL/XXL/BBW - SSBBW i Midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Godaften EG

Som overskriften indikere, så er jeg på udkig efter nogle dejlige fylde store kvinder i det midtjyske, nærmere betegnet området mellem, Århus, Silkeborg, Viborg og Randers, jeg synes jeg har forsøgt at lede efter gode anmeldelser, dog uden det store held!

Så skulle nogle af jer ligge inde med nogle guldkorn, omkring danske kvinder i alderen 25+ og med en vægt på 100+ og meget gerne med nogle store bryster, så må I meget gerne sende informationerne i min retning! Alder er for mig ikke så vigtig, det vigtigste for mig er at det er kvinder i den store størrelse der tænder på det de laver! 😍

Jeg håber på at der kunne komme et par ægte gode guldkorn, som jeg endnu ikke er lykkedes med at spotte! 😍🙏

Skrevet
  • Author

Hende fra Randers havde jeg godt selv luret på, som en af de mulige 🫣

Brystgudinden er på todolisten - men der skal jeg være heldig at ramme den rigtige dato 😬🫣

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.