Hop til indhold

Søger XL/XXL/BBW - SSBBW i Midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Godaften EG

Som overskriften indikere, så er jeg på udkig efter nogle dejlige fylde store kvinder i det midtjyske, nærmere betegnet området mellem, Århus, Silkeborg, Viborg og Randers, jeg synes jeg har forsøgt at lede efter gode anmeldelser, dog uden det store held!

Så skulle nogle af jer ligge inde med nogle guldkorn, omkring danske kvinder i alderen 25+ og med en vægt på 100+ og meget gerne med nogle store bryster, så må I meget gerne sende informationerne i min retning! Alder er for mig ikke så vigtig, det vigtigste for mig er at det er kvinder i den store størrelse der tænder på det de laver! 😍

Jeg håber på at der kunne komme et par ægte gode guldkorn, som jeg endnu ikke er lykkedes med at spotte! 😍🙏

Skrevet
  • Author

Hende fra Randers havde jeg godt selv luret på, som en af de mulige 🫣

Brystgudinden er på todolisten - men der skal jeg være heldig at ramme den rigtige dato 😬🫣

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Prøver lige et forsigtigt bump på den her tråd, måske nogen af jer har fået nys nogle andre dejlige kvinder udover de to ovenfor 🤞😍

Skrevet
Camilla sexy milf skrev, den 30.5.2026 at 08:22:

Brystgudinden Natalie har jeg hørt og læst gode anmeldelser om👍🏼

Er det ikke din veninde/kollega du ofte deler bordel med bl.a. i Randers ?

Mener du selv at det er en objektiv henvisning du kommer med??

Skrevet
Mrking skrev, den 13.6.2026 at 02:13:

Er det ikke din veninde/kollega du ofte deler bordel med bl.a. i Randers ?

Mener du selv at det er en objektiv henvisning du kommer med??

Ja det synes jeg faktisk det er , jeg har læst alle hendes anmeldelser, selv haft samme gæster som har været ved hende som snakker varmt og godt om hende uanset hva relation hun er til mig kan jeg kun sige hun er en oplevelse værd hvis man er til BBW☺️

Jeg henviser ik til hvem som helst hvis jeg ik mener det er korrekt

Skrevet

Nu er det her forum et sted for mænd (primært) som besøger GP’ere og som vil advare eller anbefale til ligestillede.

Derimod er det IKKE et forum for GP’ere, til at komme med anbefalinger om hinanden. Så kan du sådan set mene hvad du vil om dine kolleger/veninder!

Skrevet
Mrking skrev, for 1 minut siden:

Nu er det her forum et sted for mænd (primært) som besøger GP’ere og som vil advare eller anbefale til ligestillede.

Derimod er det IKKE et forum for GP’ere, til at komme med anbefalinger om hinanden. Så kan du sådan set mene hvad du vil om dine kolleger/veninder!

Uha uha ha en dejlig dag😅

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.