Hop til indhold

Erfaringer med Diana - København SV

Featured Replies

• JohnnyS changed the title to Erfaringer med Diana - København SV
Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 13 minutter siden:

Og det fulde link så det kan søges frem igen

https://nympho.dk/n33756/diana#profile-prices

ButterflyMan skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror hun er spritny men det kan ikke være svært at tage en for holdet med det udseende 😉

/B

Meget enig. Dog ville jeg lige prøve at høre om der kunne være andre der ville tage den for holdet først )

Skrevet

Ser ud til at hun er en af de berømte/berygtede baltiske piger. Altid unge og hammer lækre og med nogenlunde samme annonce og priser - men som bliver styret hårdt af deres alfonser. Tror oven i købet at der har været nogle domme, og får et par år siden var der en pige der tog bladet fra munden og lagde billeder op, der viste, hvordan hun havde fået bank.

Skrevet

Jeg hilser den gruppe af tøser flot velkommen tilbage til København. Lad dem komme i stimmer🙏

Skrevet
Cornell skrev, for 5 timer siden:

og får et par år siden var der en pige der tog bladet fra munden og lagde billeder op, der viste, hvordan hun havde fået bank.

Det har man jo ikke lyst til at støtte.

Er det også dem der krævede selfies og LinkedIn profiler før besøget?

/B

Skrevet
Cornell skrev, den 29.5.2026 at 20:23:

Ser ud til at hun er en af de berømte/berygtede baltiske piger. Altid unge og hammer lækre og med nogenlunde samme annonce og priser - men som bliver styret hårdt af deres alfonser. Tror oven i købet at der har været nogle domme, og får et par år siden var der en pige der tog bladet fra munden og lagde billeder op, der viste, hvordan hun havde fået bank.

Helt enig at det bliver styret af alfonser siden pigen tilbyder så mange betaling former i annoncen og jeg tror ikke kan en 19 årige kunne.

Skrevet

Der bliver kastet beskyldninger rundt om alfonser og piger der får bank, uden at nogen ved noget men bare gætter sig frem og pisker stemningen op..

Cornell skrev, den 29.5.2026 at 20:23:

"Ser ud til" synes jeg ikke er nok bevis på dine hårde anklager. Når man kommer med sådan en påstand synes jeg man bør være sikker...

Where2 skrev, for 55 minutter siden:

Helt enig at det bliver styret af alfonser siden pigen tilbyder så mange betaling former i annoncen og jeg tror ikke kan en 19 årige kunne.

Er flere forskellige måder at betale på lig med at det styres af alfonser? Det er da en noget hurtig konklusion at drage..

Og ja, selvfølgelig får de hjælp til at komme og udføre deres arbejde her i landet. Det er nok gældende for de fleste udenlandske GP'er som er her i kort tid af gangen.

Skrevet
JohnnyS skrev, den 29.5.2026 at 18:16:

Hej, jeg havde egentlig andre planer for dagen, men den blev noget omskifteligt så jeg prøvede lykken og fik skabt kontakt til Diana og kom også forbi. Betalingen drillede og det var faktisk fint nok, for hun levede ikke op til forventninger da jeg så hende live, så jeg valgte at afbryde. Hun ser sød ud og det er helt sikkert hende på billederne, men ret langt fra de meget fine billeder der er at finde på Nympho, de har fået en ordentlig omgang i et fotoredigerings program. Smag og behag varierer og jeg skal bestemt ikke afholde andre fra at besøge hende, men er det galleri billederne af hende der lokker, så tror jeg at de fleste vil opleve en markant forskel på billederne og den pige man møder.

Ærbødigst, DrMabuse

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.