Hop til indhold

Simone på en sommerdag - Køge

Featured Replies

Skrevet

Hun er milf, højde, vægt og alder passer meget godt med oplysningerne i hendes annonce.

Billederne passer ikke, så hvordan ser hun så ud?

Store bløde bryster som hænger lidt og falder ud til siden når hun ligger på ryggen. Lidt ujævnt maveskind, som man kan forvente nu hvor vi er i milf segmentet, det meste af tiden dækkede hun det med en kjole/top som var trukket ned og op så bryster og mis kom ud i det fri. Stor bred mås, som tåler et par friske klap og er skøn at støde imod. Her er intet nips, petit eller modelmål, men en skøn og naturlig kvinde som har brugt sin krop til at sikre artens overlevelse.

Hvem hun end har sikret artens overlevelse sammen med, så har det ikke kun været “Kom og smut igen”. Hun ved godt hvad der tænder en mænd og hvordan man kan holde ham i gang og hvordan hun selv får noget ud af det. Det føles autentisk og ægte.

Dejlige kys, hænderne rundt på babserne, de er bløde, og modtagelige for berøringer. Hun sutter godt og dybt, og med god variation, først spidsen, så ned af skaftet, tilbage til spidsen, tungen på kuglerne, så helt ind, alt i mens hun kigger på mig med sine flotte blå øjne. Oralt til hende, det vil hun gerne tage imod, hun smager friskt og håret var lidt fugtigt da hun tog imod i døren, så bare lækkert. Tilbage til blowjob til mig, årh det er godt. Spansk, lillemanden godt fedtet af savl og hun holder babserne stramt om ham, udløsning udover babserne og lidt på hagen. 

Vi deler en cola på altanen i solen, hendes babser ser dejlige ud i varmen, jeg må lige pille lidt. Det er okay, min hånd glider ned over hendes bløde former og nærmer sig revnen, hun samler demonstrativt benene lidt drillende, så hænderne op på babserne, og langsomt bevæger jeg den ene hånd ned igen, denne gang lader hun mig få fri adgang, faktisk så gør hun alt for at jeg kan komme til. Lillemanden står rank igen, okay vi må hellere gå igen i soveværelset igen. 

Gummi monteret, hun beskriver sin mis som stram, det er den ikke, men våd det er den. Lillemanden glider helt i bunden i først stød, og hun holder mig fast, mere tempo, jeg fik taget trykket i første runde jeg kan gå til den, så hun får dybe, og hurtige stød, dejligt. Hun kører en all inclusive pakke, så hun skal da også have den bag i. Her er hun stram, men lillemanden er smurt godt ind i hendes safter, så han glider nemt ind. Først indenfor bliver det hurtigt vildere, hun er tændt og vil gerne tages. Så det gør jeg, godt fast i hofterne og dybe og hårde stød. Måsen blævrer lidt, men den føles dejligt at støde imod, et par smæk til hende får hendes liderlighed til stige, hun har fundet en lille dildo frem som hun holder på klitten og nu bliver det vildt, hun stønner højtlydt og beder om mere. 

Hun tilbyder også fisting, så mens lillemanden holder en pause stikker jeg først en, så to fingre ind, hun er tændt og våd, hele hånden kan hun også tage. Jeg finder et punkt som rammer hende godt, hun er nu pænt rød i hovedet og trækker vejret dybt. Og så til min favorit (dette er nemlig ikke det første besøg), jeg beholder hånden i hende, og holder lillemanden mod stjernen. Jo, hun er også frisk i dag, så jeg skubber langsomt lillemanden længere og længere ind. Følelsen af at kunne mærke sin egen pik, gennem “væggen” er fantastisk. Jeg kører langsomt frem og tilbage og nyder følelsen af hvordan hendes mis skiftevis strammer til og løsnes om min hånd. Lidt mere tempo, hun er nu helt rød og stønner dybt, fingrene mod pikken, lidt mere tempo, hun kan ikke holde sig tilbage og stønner sin glæde ud i rummet, hvilket resulterer i at jeg må gøre hende følgeskab. Viklet helt ind i hinanden, jeg har stadigvæk hånd og pik inde i hende, ligger vi som en stor svedig klump.

https://annoncelight.dk/showad/414202

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.