Hop til indhold

Nutty - Billund/Grindsted

Featured Replies

Skrevet

Var forbi i dag, valgte at gå igen , det kunne måske godt være pigen på billederne, men længe siden.

Hun havde sår omkring munden, så det skulle jeg ikke nyde noget af, kælderen lugtede grimt.

Skrevet

Jeg har ikke besøgt hende, men jeg gætter på at det er det hvide hus på den blinde vej. Og kære moderator, jeg svarer fordi jeg synes der er et mønster i hvilken service der udbydes på den adresse (med ret hyppig udskiftning af kvinderne)

Der har jeg besøgt 3 forskellige og hver gang en skuffelse. Billeder var taget for mange år siden, og de voksne kvinder viste ikke meget lyst til deres arbejde.

Den ene gang havde jeg booket B2B nude massage.

Hun var også nøgen men rørte kun med hænder mens jeg lå på maven. Efter ‘turn around’ satte hun sig ved siden af mig, så jeg heller ikke kunne nå hende og masserede mine ben. Pludselig udbrød hun “body to body” og lænede sig ind over mig så hendes bryster lå på mine knæ i 10 sekunder og satte sig så op igen. Det var det 🙄😒

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.