Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jobbet bragte mig sydpå. Hun var let at sms med. Stedet er en gård uden for Næstved. Flere værelse godt badeværelse. Billederne er ikke hende . Hun er 35 og lidt mere fyldig end på billederne. Dejlig røv og bryster. Jeg synes hun er fræk og køn.

Massagen var ok og skiftede til det frækkere. Hun startede med stjernen og satte en lille butplug i det krummede og dermed masserede peostata. hendes mund var som en støvsuger og trods gummi meget . Jeg måtte klappe hende på ballen for at stoppe i tide og hun gik på alle 4. Jeg pløjede forsigtigt ind bagerst og fik en god tur. Også hvor hun stod op. Og en flot røv og anal er en god cocktail. :-)Til sidst sprøjtede jeg ud over brysterne. Derefter massage igen. Det var så afslappende efter det hårde arbejde :-) Betalingen var normalt for en pige der er engageret. Hun gik op i det hele. Jeg kommer gerne igen . https://annoncelight.dk/showad/457677

Redigeret af hurtigkarl

Skrevet

Jeg har også været forbi. Hendes SMS beskeder kommer som perler på en snor, og var også ganske pirrende. Thumbs up.

Enig i at hun har en fast og fyldig røv. Jeg synes ikke hun var køn for at være ærlig - ikke grim heller, bare ret gennemsnitlig.

Hun var advaret om min størrelse på forhånd og det satte desværre sine spor på udskejelserne som startede med dejlige tungekys og fransk til mig og derefter analsex, trods jeg bad om fissen først. Men ok, hun fik lov til at bestemme. Hun insisterede på at ligge på siden med benene trukket op under sig, hvilket desværre ikke er min yndlingsstilling, men det er ikke første gang at jeg får at vide at det enten er "this way or the highway". Så sådan blev det - 2 minutters hyl og skrig og derefter et skud der næsten med rekyl sendte mig ud igen. Heldigvis holdt kondomet. Jeez.

10 minutters massage mens jeg lige samlede kræfter til anden runde som skulle udspille sig i fissen. Først en god sutter igen og så på med kondomet og fik hende op at stå på alle fire - udmærket røv skal det siges, men hold da kæft et hævet ømt numsehul hun havde. Jeg fik helt dårlig samvittighed hvis det var mig der havde forårsaget det :o Blev enig med mig selv om at det måtte være resultatet af nogle lange arbejdsdage for hende. Jeg pumpede løs i hendes ikke særlig stramme fisse og måtte desværre indse at det var urealistisk at nå at komme inden for de begrænsede minutter der var tilbage... så jeg "fakede" at jeg kom for ikke at skuffe hende og modtog nogle flere kys mens hun fulgte mig helt ud i badet. Hun virkede oprigtig interesseret i mig og ville også meget gerne med ind under bruseren og kæle mere. Meget sødt.

Jeg vil sige at til prisen var denne oplevelse absolut godkendt. For os dobbeltskydere er det efterhånden ved at være en kende halvdyrt at slå sig løs.

Skrevet
hurtigkarl skrev, for 22 minutter siden:
  frddblk skrev, for 1 time siden:

Tak for anmeldelse. 👍

Det er bare fordi at et par af billederne er i hvert fald af samme kvinde.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.