Hop til indhold

Thai der tilbyder uden kondom i primært Midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en dejlig thai som tilbyder sex uden kondom. Helst rimelig slank og glatbarberet.

Jeg søger primært i området fra Lemvig til Struer i nord ned til Esbjerg til Kolding i syd. Jeg er dog villig til at bevæge mig uden for området hvis der er noget helt særligt der er værd at køre efter.

Er der nogen der kan anbefale nogle som er et besøg værd?

Og for lige at tage den i opløbet ... Hvis du ikke har bedre input end at jeg bare skal søge på det på Annoncelight så gør os alle en tjeneste og lad være med at kommentere. For det første så vil sådan en søgning også medtage samtlige der skriver "ingen sex uden kondom" eller tilsvarende samt dem der tilbyder BJ uden kondom. Det er heller ikke alle der direkte angiver det i deres annonce men blot antyder det med andre ord ... Så er der selvfølgelig også dem som ikke skriver de gør det, men som tilbyder det. Hvis ens moral er så høj at man ikke vil fortælle det åbent så kan man jo fortælle om det i en privatbesked.
Og til slut, jeg gider ikke høre en masse moralsk opkast om risikoen ved sex uden kondom eller at oplyse noget der ikke står i annoncen.

Skrevet
  • Author
Elprebsi skrev, for 11 timer siden:

Hvis Holsted ikke er for langt, har jeg fået oplyst priser uden, da jeg spurgte til priser hos Alina: https://annoncelight.dk/showad/402089

Mia på samme link har tidligere været i Haderslev og tilbød ikke uden. (Men hun er et lækkert knald).

Alina ser sgu dejlig ud. Hvad var prisen for en time uden? (send evt. en pb hvis du ikke vil oplyse det her). Oplyste hun også noget om om hun tilbød analt?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.