Gæst Skrevet 20. Maj, 2014 Ville høre om der er en som har haft besøge af hende her? Lyder jo meget lækkert alt sammen, men holder det? https://annoncelight.dk/annonce/91864/amatoer-q-kbh-3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaihaj Skrevet 20. Maj, 2014 Der står intet i hendes annonce hvor fra i landet hun kommer. Ved du det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 20. Maj, 2014 Det fremgår vist af overskriften i annoncen ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Maj, 2014 Det fremgår vist af overskriften i annoncen åh liv, det er alt for længe siden jeg har kysset dig og ja, det gør det vist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 20. Maj, 2014 åh liv, det er alt for længe siden jeg har kysset dig Hold dig ikke tilbage, søde ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 24. Maj, 2014 Ville høre om der er en som har haft besøge af hende her? Lyder jo meget lækkert alt sammen, men holder det? https://annoncelight.dk/annonce/91864/amatoer-q-kbh-3 Annoncelight er blevet en ormegård for platugler og underlige eksistenser. Drop det, det er spild af tid og muligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
albert 0 Skrevet 24. Maj, 2014 Brugspige svarer pænt på en mail, men når man så vil træffe en aftale, bliver hun tavs. "Hun" er nok en mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bladebronx 61 Skrevet 26. Maj, 2014 Jeg har op til flere gange skrevet med hende, når så det bliver aktuelt med et møde, hører man intet fra hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 82 Skrevet 27. Maj, 2014 Jeg har haft besøgt hende omkring sidste sommer, der var også en del skriven frem og tilbage, men ingen problemer efter vi havde aftalt sted og tidspunkt, tror faktisk jeg var hendes "første købekunde" eller hvad man kalder det. Hun sagde ikke så meget, men det var også ligemeget når hun suttede som en drøm Klart en god oplevelse jeg havde med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 417 Skrevet 25. Juli, 2014 Hun er bestemt ikke fake, da jeg havde besøg af hende igår aftes. En dejlig fræk oplevelse som helt sikkert skal gentages! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25050 Skrevet 15. April, 2015 Brugspige???Er det hende, der sidder ved kassen henne i Brugsen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2015 (edited) Sorry wrong girl så lige der stod kbh Redigeret 3. December, 2015 af Randersskøgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg