Hop til indhold

Nogen der har erfaring med CamillaPigen16, i Århus

Featured Replies

Skrevet

Er et par gange over de seneste måneder stødt på denne annonce (https://annoncelight.dk/showad/408975) og profil (https://annoncelight.dk/profile/CamillaPigen16).

Jeg har indtryk af at annoncen som regel kun kortvarigt er aktiv og jeg har ikke kunnet søge noget brugbart frem herinde trods at profilen har nogle år på bagen.

Har nogen erfaringer, som de vil dele?

PS Hvis nogen skulle løfte et øjenbryn over profilnavnet og ikke kan tilgå annoncen, så er der altså tale om en voksen dame i 30'erne 😇

Redigeret af Bigstok
PS

Skrevet

Ja det lykkedes mig at møde hende for et års tid siden. Efter møje og besvær. Var på vej hjemad da hun endelig svarede som aftalt når jeg var i Tilst. Sød pige MEN meget svær at genkende fra billederne. De er ikke tidssvarende. Hun var noget mere kraftig i virkeligheden. Hun påstod at billederne kun var 7-8 mdr gamle men at hun havde taget en del på. Fik dog en udmærket omgang. Kunne såmænd godt finde på at besøge igen og se om hun har tabt sig. Mest pga brysterne. Men hun er noget nær umulig at lande en aftale med. Og åbenbart kun tilgængelig om natten.

Skrevet
tobby25 skrev, for 9 timer siden:

Kan du huske hvad hun er til og ikke til? Bare om hun frisk eller "sart" 😊😊

Spørg hende. Så langt nåede vi ikke omkring at jeg kan udtale mig om det. Det afhænger nok også af hvad du vil betale ….

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.