Hop til indhold

New Annie Thai girl in Aarhus C, useriøs - brændt af.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/423195

Advarsel, useriøs Thai pige, havde lavet en fin aftale fra morgen stunden, troede jeg, - kommunikationen var fin, hele vejen igennem, altså lige indtil jeg står foran opgangen, - her skriver hun vent lige 3 min, Ok jeg venter nok 5 min, spørger hvad der sker, INTET svar, venter yderligere 10 min uden nogen svar, forlader stedet, sender hende en SMS om at jeg er skuffet, at hun er useriøs, - som forventet heller intet svar.

Min opfordring er hold jer væk, brug pengene hos andre og seriøse kvinder.

Skrevet

Øv øv, jeg var også forbi stedet for nogle dage siden, jeg havde dig ingen problemer. Og pigen var sød og vi havde en dejlig time sammen.

Hun skriver deep throat, og det yder hun fint. Hun tog små pauser i ny og næ efter at ha' været dybt nogle gange i træk.

Skrevet

Ja billeder retvisende og meget sød pige, ik så meget engelsk så måske ikke hende selv der skriver hvilket kan være årsag til at nogen er gået forgæves tænker jeg.

Skrevet
TheDude TheDude skrev, for 10 timer siden:

Er billederne retvisende ?

Da jeg gik der fra, tænkte jeg ja det var pigen.. men nu når jeg tænker tilbage, så nej, brysterne på billederne er større end på pigen.

De er meget små.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.