Hop til indhold
Manden46

Hvordan finder man Piger eller Par?

Recommended Posts

Jeg er i den heldig situtaion eller noget i den stil.

 

Jeg har jordens bedste kone. Hun sender mig til ludere og alt mulig fordi det tænder hende bare hun kan lugte sexen på mig bagefter er hun glad.

 

Nu er det hendes tur!

 

Min kone er vågnet op efter det mindste bar har smid bleen. Nu skal der ske ja både det ene og det andet.

 

Hvor finder vi piger og par der vil lege med hende /os?

 

Hun vil prøve GB hvordan får man stillet det an?

 

Hun vil prøve at sælge sig selv jeg vil bestemt ikke deltage der men hvor finder jeg en fyr / pige / klinik der passer på hende?

 

Synes hendes planer og ideer er frække med ved ikke hvordan jeg skal arrangere det.

 

HJÆLP!!

 

MVH

 

Manden men den liderlige kone

 

PS: vi har billeder og film til de rette

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Jeg er i den heldig situtaion eller noget i den stil.

 

Jeg har jordens bedste kone. Hun sender mig til ludere og alt mulig fordi det tænder hende bare hun kan lugte sexen på mig bagefter er hun glad.

 

Nu er det hendes tur!

 

Min kone er vågnet op efter det mindste bar har smid bleen. Nu skal der ske ja både det ene og det andet.

 

Hvor finder vi piger og par der vil lege med hende /os?

 

Hun vil prøve GB hvordan får man stillet det an?

 

Hun vil prøve at sælge sig selv jeg vil bestemt ikke deltage der men hvor finder jeg en fyr / pige / klinik der passer på hende?

 

Synes hendes planer og ideer er frække med ved ikke hvordan jeg skal arrangere det.

 

HJÆLP!!

 

MVH

 

Manden men den liderlige kone

 

 

prøv scor dk

 

PS: vi har billeder og film til de rette

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun vil opleve et gangbang, så er det vel bare at finde et sted, et tidspunkt og annoncere det.

 

Og så stille sig selv nogle spørgsmål:

- Hvor mange mænd og hvor mange på samme tid?

- Hvor længe skal det vare?

- Hvad skal det koste?

- Hvad skal der foregå? Fransk, superfransk, dansk, anal, double penetration. Sperm i munden, i ansigt, på røven, ud over fissen og skal det sluges?

 

De gangbangs jeg har været med til har deltagerne stort set altid være høflige og respekteret pigens grænser. Du kan eventuelt skrive i annoncen at det skal være deltagere, der før har været til et gangbang.

Så hvis alle kender reglerne inden og du er til stede til at holde et vågent øje med aktiviteten, så kommer det garanteret til at gå godt. Hvis det altså er noget I BEGGE vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil sælge hende, så slå en annonce op på annoncelight.dk - eller hvorfor ikke her!!!

Hun må også gerne skrive til mig - hvis hun er interesseret.

Jeg gør ikke det er hende selv der gør og vil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Jeg sys i skal oprette en annonce herinde på eroguide. Inde under annoncering. :)

Hej Mor ja det kunne være. Nu troede jeg lidt at man kunne efterlyse det herinde siden det hed efterlysning. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun vil opleve et gangbang, så er det vel bare at finde et sted, et tidspunkt og annoncere det.

Og så stille sig selv nogle spørgsmål:

- Hvor mange mænd og hvor mange på samme tid?

- Hvor længe skal det vare?

- Hvad skal det koste?

- Hvad skal der foregå? Fransk, superfransk, dansk, anal, double penetration. Sperm i munden, i ansigt, på røven, ud over fissen og skal det sluges?

De gangbangs jeg har været med til har deltagerne stort set altid være høflige og respekteret pigens grænser. Du kan eventuelt skrive i annoncen at det skal være deltagere, der før har været til et gangbang.

Så hvis alle kender reglerne inden og du er til stede til at holde et vågent øje med aktiviteten, så kommer det garanteret til at gå godt. Hvis det altså er noget I BEGGE vil.

Jeg vil ikke arrangere det ej heller være med det tænder mig ikke. Tror ikke hendes fisse ville smage godt mere hvis jeg så det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil sælge hende, så slå en annonce op på annoncelight.dk - eller hvorfor ikke her!!!

 

Hun må også gerne skrive til mig - hvis hun er interesseret.

Også her. Jeg vil gøre mit bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor finder vi piger og par der vil lege med hende /os?

 

Hun vil prøve GB hvordan får man stillet det an?

 

Hun vil prøve at sælge sig selv jeg vil bestemt ikke deltage der men hvor finder jeg en fyr / pige / klinik der passer på hende?

 

 

Klubbesøg kan være en mulighed, både at finde piger og par der vil lege med hende/jer.

GB kan også nemt arrangeres i klub, og sker rimelig ofte. Jeg står gerne til rådighed for sådan et arrangement, ligesom jeg også kan passe på hende, hvis hun vil prøve at sælge sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var da ellers noget af en liste, din kone har fabrikeret. :)

 

Hvis i står på så bar bund som efterlysningen signalere, ville jeg nu foreslå at i dels fik talt det noget mere igennem, fik prioriteret ønskerne, lavede en del fælles research, før i kaster jeg hovedkulds ud i vilde eventyr.

 

Det kan selvfølgelig også bare være mig, der har læst det skrevne som at det udstråler lidt panik før lukketid.

 

Og hvis det handler om at din kone skal have disse oplevelser, vil det klart være bedre at hun og ikke dig sætter koncepterne op, tager dialogen med de potentielle mænd osv.  Personligt vil jeg føle at det på den måde var mere troværdigt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er da også klart gerne med. 

 Jeg vil dog også, og som andre her også nævner, anbefale jer at prøve i en klub 1. gang. det er anonymt og sikkert. men det er selvfølgelig lidt svært at tage penge for.

 Så hvis det er det i er ude efter. så find en betroet kompagnon med sted, og lad ham arrangere det.. 

Ellers er der muligheden for en doggingevent på en af de kendte rastepladser: Senhøj Syd, Fuglsang, Limfjorden.. Der behøves vidst ikke annonceres yderligere her i sommerhalvåret hvis man kommer en fredag/lørdag aften ? men husk en god buddy ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...