Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke skrevet en bedømmelse her før, men efter et helt fantastisk besøg hos dejlige Kamilla føler jeg for at dele stjerner ud… kamilla springer simpelthen skalaen for BJ, så 6 ud af 5 mulige stjerne her fra! Wow jeg er stadigvæk helt blown away! Selvom det snart er en uge siden at hun fik mine ben til at ryste under mig (og nej det var ikke under jordskælvet )

Jeg fik aftalt en morgen tid med hende et par dag før.. skrev aftenen for inden for at bekræfte vores aftale, hvilket hun helt havde glemt… så joken stemmer meget godt overens med virkeligheden😄 men ingen problemer jeg havde stadigvæk morgentiden..

Jeg mødte op og lukkede mig selv ind …blev mødt med god stemning og en dejlig sød og venlig stemme bag glory lagnet… hun tog lagnet lidt til siden så jeg lige akkurat kun se hendes flotte bryster.. 😋 skyndte mig ud på toilettet og lavede en pikvask også hurtigt tilbage til glory hulet hvor hun var klar på knæ…Lillemanden blev begærligt suget ind i munden i samme sekund jeg var ved glory holet… fyren fik hurtigt vokseværk! Hun var simpelthen alle steder på en gang på en virkelig lækker måde som jeg aldrig har prøvet så intenst før! Svært at beskrive.. men f.eks..kun mærke hendes ansigt gnide på pikken når tungen slubrede fra nosser og op ad pikken… virkelig lækkert pikbegær! Savl, stønnen, gag, gisp og varierede!… virkelig liderligt og med følelsen af det var gensidig liderlighed.. hendes lyde fik det til at summe i pikken som havde hun en indbygget vibrator… armen altså! Det var virkelig fedt med den “vibrator” da pikken overgav sig! 

6 stjerner!! 

Jeg skal vist ud og samle flasker så jeg kan besøge Sunny Kamilla igen😄 for solen skinnede lidt mere da jeg gik der fra☀️

Hvis jeg skulle komme med kritik… så savnede jeg nogle håndtag i dørkarmen… for hun suttede virkelig

benene væk under mig 😉

Skrevet

Åh du godeste, tak skal du have, søde 🫣😻 Tak for roserne 🩷🌹

Jeg må da lige få installeret de håndtag 😆

Tapi skrev, for 49 minutter siden:

Hvis jeg skulle komme med kritik… så savnede jeg nogle håndtag i dørkarmen… for hun suttede virkelig

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.