Hop til indhold

Lena Thai Girl i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Har i dag besøgt Lena thai girl.

https://annoncelight.dk/showad/443407

Aller først vil jeg klart mene det er hende på billederne. Men umiddelbart er hun nok 10 år ældre end på billederne.

Uden at jeg ligefrem synes hun er grim, så har hun ikke det smukkeste/kønneste thai ansigt jeg har mødt.

Hun har en flot slank "mor krop" med lidt brede hofter og flot numse, samtidig naturlige små bryster, nok en B skål. Jeg tænker de 30 år hun reklamere med som minimum er rigtig.

Jeg bestilte 30min med "shower together". Håber altid på lidt frækt i badet, men min erfaring er desværre at de fleste thai'er "blot" hjælper med vasken og selvfølgelig gerne de ædlere dele, og det samme var tilfældet her. Hun var meget sød og hjælpsom ved at vaske, skylle og tørre.

Efter badet var det lige på med et blowjob, ikke noget massage eller andet fræk lir. Jeg kunne godt savne lidt b2b eller at hun gned sig lidt før hun satte sig ved siden af mig og startede blow nærmest med ryggen til mig. Jeg fik hende drejet rundt så jeg kunne følge med og fik således også adgang til lidt berøring af hendes små, i øvrigt flotte, naturlige bryster.

Hun var hurtigt til at finde kondom og jeg måtte bede hende om at sutte mere. Ikke det bedste blow, meget kedeligt og uden indlevelse.

Hun hoppede op og ride og fik undervejs smilet og lidt grin frem hos hende og hun ville gerne kysse med tungen på min opfordring.

Selve sexen var ikke ophisende, men 50% er nok min egen skyld. Vi nåede igennem 3 stillinger efter blow, hvorefter jeg lod kanonen skyde i missionær med hendes ben oppe omkring øerne, man kan virkelignå godt i bund i den stilling!! Jeg havde absolut ingen tidsfornemelse, men tænker jeg havde en 5-10 min igen alt efter om badet talte med i tiden.

Hun var sød og hjælpsom til at tørre og ordne kondom efterfølgende. Jeg nuppede en hurtig skyller igen og bagefter var hun meget sød og ivrig efter at hjælpe med tøj, sko og jakke.

Jeg smuttede igen og tænker ikke umiddelbart jeg var utilfreds med servicen, men havde da håbet på lidt mere glædespige power så tænker ikke der er gentagelsesfare herfra.

Stoltze

Redigeret af Stoltze

Skrevet

Hvad måtte du slippe for det? Var sex uden mod merbetaling en mulighed (for så holder jeg mig væk - læser hendes annonce som om det er tilfældet, men din anmeldelse hvor hun bruger gummi + naturlige bryster gør at jeg nu overvejer hende)

Skrevet
  • Author

Jeg betalte 800 for 30 min.

Det var dog muligt at få sex uden mod merbetaling.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.