Hop til indhold

Nogen erfaringer med Natcha i Aarhus

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Nej, de har ikke nogen annonce. Bare om der er nogle som kender stedet og måske har noget information

Skrevet

Jeg har ikke selv været der. Men de seneste omtaler beskrev at det er modne damer man finder der. Blandt andet Nina som er kendt for prostata-massage og tidligere havde egen klinik i Aarhus C.

Skrevet

Jeg har besøgt ved en tilfældighed, skrev på denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/448554

Det var i klinikken på Aldersrovej.

Det var fine oplevelser, den ene gang bad jeg den ældre massere mig, de andre par gange var det yngre modeller, uden de var helt unge, det er sådan set fine oplevelser uden at være bare

Kommer jeg igen, ja det vil jeg tro, men det er ikke noget jeg ikke kan undvære

Beklager den manglende fulde begejstring

Skrevet

PUK...Var det hende som der er 3 billeder af du fik massage af. ?? Et eller andet siger mig jeg har mødt hende for en del år siden...men kan ikke huske hvor ss

Puk skrev, for 13 timer siden:

Jeg har besøgt ved en tilfældighed, skrev på denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/448554

Det var i klinikken på Aldersrovej.

Det var fine oplevelser, den ene gang bad jeg den ældre massere mig, de andre par gange var det yngre modeller, uden de var helt unge, det er sådan set fine oplevelser uden at være bare

Kommer jeg igen, ja det vil jeg tro, men det er ikke noget jeg ikke kan undvære

Beklager den manglende fulde begejstring

Skrevet

@knold

Jeg spurgte om det var hende, sendte billedet til hende, det var det sagde hun, men hun er en del kraftigere nu, men der var ok, det var en god oplevelse, men kan du ikke med en buttet kvinde, så er det ikke dig

Skrevet

Har skam ikke noget imod buttede damer.... vil se om jeg kan få en aftale inden for de næste 3 uger...har et ærinde i AArhus

Skrevet

Det synes jeg ikke, jeg er ikke ryger så burde kunne lugte det. Om der er lidt skal jeg ikke kunne sige

Skrevet

..jeg mødte en ældre thai der lukkede op. Ind til en yngre chubby thai som hverken smilede eller syntes glad for mit besøg..jeg syntes der lugter meget af thai klinik..gik igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.