Hop til indhold
siddharta

En ny sexkunde er født!

Recommended Posts

Kære eroguide, debattører og glædespiger. (hvis nogen føler sig udeladt nu, er det min fejl)

Tak!

Jeg kan pensle taksigelserne ud til ulidelighed uden at skamme mig, men det er mig meget magtpåliggende ikke at skræmme jer væk, for mit budskab SKAL I bare have!

Så bare én gang til: Tak for at agere fødselshjælpere!

Jeg har fulgt jer i flere år, og jeg har med stor interesse læst og genlæst indlæg, fulgt links, fulgt prostitutionsdebatten, nydt billeder og fantaseret om at møde en glædespige. Alle de indlæg, jeg har læst, har medvirket til min fødsel, dog har enkelte i nogen grad modarbejdet den, men størstedelen har fremmet den, og enkelte har faktisk givet mig decideret mere lyst til et besøg. I min naivitet går jeg ud fra, at I alle er ærlige i jeres skrevne ord, (I er jo i dette forum tæt på at være anonyme, så hvorfor lyve?) så jeg må specielt rose jer for jeres ihærdighed. Udefra set er det imponerende med den variation i beretninger og debatter, og man skal tydeligvis være temmelig massiv i kraniet eller ualmindeligt uvidende, hvis man vil komme med en sort/hvid holdning til prostitution.

Alligevel føler jeg, at min oplevelse er værd at fortælle, fordi jeg, trods alle de anmeldelser og artikler osv. jeg havde læst, åbenbart var fuldstændigt uforberedt på, hvad jeg mødte og lærte.

Jeg er i bund og grund røvkedelig og har ikke lyst til avancerede sexlege, men jeg elsker kvinder, og jeg begærer kvinder, og at kærtegne, udforske og indtage en kvindekrop, der nyder det, er noget af det dejligste jeg ved. Jeg anser mig selv for at være et åndeligt og tænkende menneske, men af og til er drifterne bare det stærkeste i mig, og hvis de ikke tilfredsstilles, overskygger de næsten al tænkning.

Så en dag, hvor drifterne og begæret var til at føle, tog jeg mig sammen og fik lavet en aftale, og ikke så snart var aftalen i hus, før tankerne pludselig overtog. Mange af de negative oplevelser, jeg havde læst om, drønede som en lysavis for mit indre øje, og jo nærmere vi kom på dagen, jo mere nervøs blev jeg. De sidste to nætter vågnede jeg flere gange pludseligt og kunne ikke falde i søvn igen, før tankerne var faldet til ro.

Så da jeg endelig stod ansigt til ansigt med den skønne, foregik al tankevirksomhed allerede som en hvivelstrøm af brudstykker, som der til gengæld var rigtigt mange af. Og samtidig gik det så op for Sherlock her, at bag denne lækre sag, der stod foran mig smilende, sød og imødekommende, var der et menneske! Et rigtigt levende menneske, som jeg nu havde aftalt at være ultimativt intim med! Kaos! Alt hvirvlede rundt indeni!

Men alle tankerne viste sig at have været fuldstændigt unyttige, for som var det det naturligste i verden (hvad det jo egentlig også er), blev jeg nu gelejdet ind i en verden, jeg ikke kunne have tænkt mig til. Som en gammel flaske med solidt bundfald blev jeg løftet op og rystet så eftertrykkeligt, at da bundfaldet endelig lagde sig igen, ville jeg aldrig mere være den samme. Jeg er for altid ændret. Heldigvis til det bedre.

Samværet med kurtisanen er på en eller anden måde så fantastisk befriende frit for skjulte dagsordner, fordi vi begge er enige om, hvad det er vi skal, og der er ingen mål at nå. Der er (næsten) ikke andet end at give sig drifterne i vold og lade sig rive med. Så på en måde er det nærmest religiøst, for tænk, at man kan få en så fuldstændig komplet følelse af lykke ved at gøre noget så basalt som at prøve at formere sig. Egentlig ikke underligt, at religioner ofte finder det syndigt, for kan man finde en åndelig tilfredsstillelse på denne måde, bliver religion pludselig overflødig.

Det er meget svært at beskrive den lykkefølelse, der fylder mig efter et besøg hos gudinden, men det er som en altgennemtrængende tilfredshed, der i dagevis gennemsyrer mit liv. En fred breder sig i mit sind og alskens bekymringer og problemer virker i lang tid små og ligegyldige.

Så, siden I ikke har advaret om den gennemgribende omvæltning, der kan ske i mødet med en kurtisane, er der hermed en advarsel til alle, der overvejer at træde ind i denne verden: Jeg skulle bare begære og have lettet trykket, og så blev der vendt fuldstændigt op og ned på mit indre og jeg oplevede en lykke, jeg ikke kendte. PAS PÅ! Det kan være vanedannende!

Så tak til EG for at skabe dette forum, tak til skribenterne for at dele deres oplevelser og tanker, og sidst men absolut ikke mindst tak til pigerne for jeres fantastiske indsats; I er uvurderlige!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Stort velkommen.

Dig glæder jeg mig inderligt til at læse mere fra.

Du beskriver tankerne, samværet, følelsen og glæden så smukt og levende - med en splint fra humorens troldspejl, at man får lyst til omgående at komme afsted. Er dog lige kommet hjem fra et besøg. Et af dem hvor jeg atter besøger den samme pige, og nyder at det bare bliver dejligere for hver gang.

Beklager du er blevet afhængig, men det er vel ikke den værste måde at være, knap nok helt perfekt, på?

Jeg kan love dig, at med din indstilling, så vil næste besøg blive endnu skønnere - ja man tror det ikke, vel?

PS: Det er rart for læseren af dine indlæg, at man ved at kigge på dine profil oplysninger til venstre for indlægget, kan se hvor du geografisk hører hjemme. Ofte relaterer efterlysniger, debatter og anmeldelser sig til et geografisk område. Det er nemmere at se til venstre, end at skulle trille helt op i toppen af siden, for at få genopfrisket hvilket geografisk forum man er inde i :)

For lidt siden da jeg forlod stedet hvor jeg havde leget så skønt, og kørte ad de små snoede veje her ude på landet-kom følgende mig i hu.

There's a bright golden haze on the meadow,

There's a bright golden haze on the meadow,

The corn is as high as an elephant's eye,

An' it looks like its climbin' clear up to the sky.

Chorus:

Oh what a beautiful morning,

Oh what a beautiful day,

I've got a wonderful feeling,

Everything's going my way.

Det er Fra Oklahoma af Hammerstein, og det var sådan noget der var lidt kikset allerede da jeg var en liden purk tilbage i 50/60erne. Omkvædet kører ofte for mit indre øre. For det er da en fantastisk morgen.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Siddharta - og velkommen til også fra mig. :)

Dig glæder jeg mig inderligt til at læse mere fra.

Det gør jeg også! Det er simpelthen så flot skrevet, og man kan ikke andet end blive i godt humør.

Overspækket med god karma, som Line ville sige. ;)

Det er gæster som dig, der gør arbejdet værd at udføre. Det er da drømmemålet, hvis man kan have sådan en positiv indflydelse på andre mennesker. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen Siddharta

Håber du med din positivitet vil bidrage herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Selv tak, Siddharta... ;)

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt at du har det sådan. Nu skal du så finde svaret i dig selv om du er til en fast elsker eller forskelligheden i disse skønheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak.

Nu må I altså ikke have for høje forventninger, tak, for det er faktisk 5 måneders reflektioner kogt ned til det, jeg fandt væsentligt at dele med jer. :-)

Og Ceylon:

Fedt at du har det sådan. Nu skal du så finde svaret i dig selv om du er til en fast elsker eller forskelligheden i disse skønheder.

Det lyder som noget af en fornøjelig opgave! Men hvor mange skal der til før forskelligheden er tilstrækkeligt afdækket? Og er der virksomheder der tilbyder sponsorater? :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Siddharta: "-og så blev der vendt fuldstændigt op og ned på mit indre og jeg oplevede en lykke, jeg ikke kendte. PAS PÅ! Det kan være vanedannende!"

-I den grad...

Mvh

hrlillemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...