Hop til indhold

Svært valg Storkøbenhavn

Featured Replies

Skrevet

Æh det kan da godt være, at jeg er lidt smådum, men er det ikke den samme pige på alle 4 annoncer??? teksten og opsætningen er påfaldende ens )

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 3 minutter siden:

Æh det kan da godt være, at jeg er lidt smådum, men er det ikke den samme pige på alle 4 annoncer??? teksten og opsætningen er påfaldende ens )

Opsætningerne er meget identiske, men

Pixie er blond

Sabrina er brunette (mener hun er halvthai)

Lola er ligeledes brunette

Ung pige er sprit ny

Skrevet

Hvornår skal du afsted?

SabrinaL og Lola er først på til juli, så det er måske den første sortering.

Ung pige har ikke opdateret sin annonce siden den 15/5. Da søgte hun en til at forkæle sig "her torsdag aften". Det er nok anden sortering.

Jeg foreslår Pixie, hvis du skal afsted i løbet af den næste måned.

God fornøjelse! ☺️

Skrevet

Jeg har været sammen med dem alle, og ud fra min egen oplevelse kan jeg klart anbefale Pixie og SabrinaL.

Bare lige for at rette en misforståelse: Sabrina er ikke thai. Hun ligner mest af alt en mellemøstlig type, men så vidt jeg ved er hun ret dansk, muligvis blandet med noget asiatisk. Thai er hun dog bestemt ikke.

Hvis man er til petite piger, så vil jeg sige Sabrina og Lola.

Hvis man er til den mest feminine og “dullede” stil med makeup, så er Sabrina og Lola nok de bedste valg.

Hvis man er til de smukkeste øjne, så er det helt klart Sabrina og Lola. De har begge virkelig flotte øjne, som man lægger mærke til.

Hvis man er mere til et naturligt look uden makeup, så vil jeg pege på Pixie og Ung pige.

Hvis man gerne vil have en, der er nem at snakke med, så er Pixie klart den mest snaksaglige. Sabrina og Lola er også rigtig nemme at snakke med, men de er mere lyttende og rolige i samtalen, hvor Pixie fylder lidt mere på den gode måde.

Hvis det skal være kort tid, så fungerer Sabrina, Lola og Pixie alle fint.

Hvis man er til det mere uskyldige/yngre udtryk, så er det Sabrina. Ung pige har også et ungt udtryk, men hun er 19 og ikke 18.

Hvis fleksibilitet og smidighed betyder noget, så er Lola og Sabrina klart de mest smidige. De er virkelig fleksible.

Hvis man går efter den flotteste krop og det mest æstetiske intime udtryk, så vil jeg sige Lola.

Hvis man er til de pæneste og mest naturlige bryster, så er det Pixie.

Hvis man er til brunetter, så er det Lola og Sabrina.

Hvis man er til blondiner, så er det Ung pige og Pixie.

Hvis du skal lave en aftale inden for de næste par uger, så ville jeg personligt vælge Pixie. Hun er dog også den mest travle af dem, og det kan være svært at få fat på hende. Min erfaring er, at man nogle gange skal skrive et par gange, hvis hun ikke svarer første gang.

Den eneste lille minusoplevelse var med Ung pige, da hun desværre kiggede en del på sin telefon. Det trak lidt ned i helhedsindtrykket, fordi det gør oplevelsen mindre nærværende.

Overordnet set er de alle ægte, og de yder alle god service. Men mine klare favoritter er stadig Pixie og SabrinaL.

Redigeret af xazia

Skrevet
  • Author

@xazia det var da en anmeldelse man kan bruge til noget, tak 🙏🏻

Det virker som om “ungpige” har fortrudt? Hun har ikke opdateret sin annonce siden 15 maj. og har sendt et par beskeder til det oplyste telefonnummer (som i øvrigt er registreret til en fyr i Roskilde 🤔)

Hælder mok mest selv til Pixie 🤤

Skrevet
TheGent skrev, for 10 timer siden:

@xazia det var da en anmeldelse man kan bruge til noget, tak 🙏🏻

har sendt et par beskeder til det oplyste telefonnummer (som i øvrigt er registreret til en fyr i Roskilde )

Selv tak )

Og ja, hun er dog reel nok. Snakker du med hende, så kan du høre, at han fortæller hende, hvad hun skal sige i baggrunden.. ikke så sexet. Men ja.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.