Hop til indhold

NY THAI MASSASE PÅ FYN

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/332475

Sjovt de kalder sig "ny" efter de har været i samme hus på Odensevej i Vissenbjerg i 3-4år med samme ejer;-)

Jeg er kommet der i alle årene -og det har været meget blandet oplevelse. Dog hvis jeg vil have godt Massage er Ann(ejeren) super -hun gør det altid godt;-) (hun giver så kun massage) Men tilbyder gerne en anden pige, hvis man ønsker "ekstra" men jeg nøjes med massage, når jeg er hos hende. Hun arbejder ikke hverdag, og i perioder slet ikke. Så jeg har også været ved de forskellige piger der har været der (i kortere tid som regel).

Men er godt længe siden -der har været nogen som sagde mig noget i forhold til ekstra/fp mm. Og når de så ikke rigtig Kan/gider massage, hvis man ikke på forhånd køber fp -så har det været pænt træls.

Men så har jeg fået massage ved Ann, og kørt videre til fp -hvilket fungere meget bedre, at dele massage og sex op -når begge ting er lige vigtig...

Skrevet

De plejer at skrive Odensevej i deres annonce, og så er det tæt på et værksted

Skrevet
Mr.høflig skrev, for 6 timer siden:

Ligger det i selve Vissenbjerg. Søger noget der ligger lidt diskret.

Det ligger ikke i selve Vissenbjerg, men det er ikke et diskret sted.

Skrevet
Unrusted skrev, for 8 timer siden:

Det ligger ikke i selve Vissenbjerg, men det er ikke et diskret sted.

Er det samme sted, tæt på et slagtehus, hvor der var østeuropæiske piger før i tiden? Var for øvrigt et fremragende sted.

Skrevet
  • Author

Huset ligge på samme side som Netto/rundkørslen ca. 200m. fra mod Vissenbjerg.

Skrevet

Yes, det er i øvrigt et udmærket sted at parkere, hvis man ikke ønsker sin bil stående tæt ved "hyggehuset"😅

Skrevet

"Fanta" Besøgte jeg der i ca. 1 år, og i måske igennem 4 år i Nr. Åby, hvor de var inden Vissenbjerg. De har aldrig kunne nå det niveau som i Nr. Åby. Selv om de kalder sig ny/nystartet forsat efter 3-4år -er de kvinder der er der absolut ikke ny/nystartet tvært i mod virker de trætte i "gamet" (med få enkeltstående undtagelser.) Mutter er den eneste der er tilbage (har været der hele tiden) og hun er kun til "grøn" massage -det gør hun altid super godt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.