Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Jansen skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har skrevet med hende. Hun svarer straks, jeg forventer samme gode service som de mange andre jeg har besøgt på adressen.
https://annoncelight.dk/showad/45761

Hey, lyder godt.

Hvor er det henne af ca ?

pft

Skrevet
  • Author
Jansen skrev, for 5 timer siden:

Jeg har skrevet med hende. Hun svarer straks, jeg forventer samme gode service som de mange andre jeg har besøgt på adressen.
https://annoncelight.dk/showad/457614

Lyder super!

Når du har besøgt hende, vil du så ikke skrive en kort kommentar omkring hvorvidt billederne svarer til virkeligheden, og hvorvidt det var en god oplevelse helt generelt? 😊

Skrevet

Er der nogle af jer som fik besøgt Nerissa jeg kan se hun er aktiv i dag. og jeg vil gerne på besøg i morgen. Så vil som bare have noget input. For jeg vil geren have en god oplevelse og ikke en af de der fake hvor man følger man er blevet snydt når man ankommer.

Aarhus N ❤️Hello My name is Nerissa From Thailand 🇹🇭 Pretty New 🎊Arrived First Time in Denmark 🇩🇰 Many good offers for you 😉❤️☎️69709386 - Annoncelight

Skrevet

Jeg har besøgt hende. Hun er virkelig lækker og billeder er hende.

Dog er engagementet meget manglende. Hun virker mest af alt som en der ikke gider.

Vil ikke gå i detaljer om mit besøg men havde betalt for 45 min men stod på gaden igen ca 30 min efter ankomst.

Jeg kommer ikke igen

Skrevet

Jeg fik ikke besøgt hende😪men skal til Aarhus igen i næste uge så måske får hun en chance der😊

Skrevet
Bobby12 skrev, den 26.5.2026 at 17:30:

Jeg har besøgt hende. Hun er virkelig lækker og billeder er hende.

Dog er engagementet meget manglende. Hun virker mest af alt som en der ikke gider.

Vil ikke gå i detaljer om mit besøg men havde betalt for 45 min men stod på gaden igen ca 30 min efter ankomst.

Jeg kommer ikke igen

Hvorfor vil du ikke gå i detaljer, kunne være brugbart for os andre 🙏😊

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.